OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH POJAZDÓW
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o., 74-100 Gryfino, ul. Szczecińska 5,
zarejestrowane w Sądzie Rejonowym Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000133946, wysokość kapitału zakładowego 15.913.000,00 zł, NIP 858-000-74-76, REGON 811195875
OGŁASZA PRZETARG PISEMNY NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH POJAZDÓW
LP |
Typ pojazdu |
Nr rejestracyjny, rok produkcji |
Cena wywoławcza |
|
netto |
brutto |
|||
1 |
Polonez FSO TRUCK karawan |
ZGR T664, 2000 r. |
1.200,00 zł |
1.476,00 zł |
2 |
Renault Midlum 150 bramowiec |
ZGR 31LG, 2001 r. |
16.000,00 zł |
19.680,00 zł |
3 |
Lublin samochód ciężarowy |
SMD 1078, 1997 r. |
1.200,00 zł |
1.476,00 zł |
4 |
Jelcz piaskarka |
SZC 621U, 1985 r. |
4.000,00 zł |
4.920,00 zł |
5 |
Volkswagen 2DM LT28 samochód osobowy |
ZGR 41CT, 1998r. |
1.600,00 zł |
1.968,00 zł |
6 |
Renault Premium 260 śmieciarka |
ZGR 30LG, 2001r. |
16.000,00 zł |
19.680,00 zł |
7 |
Star 1142 samochód ciężarowy |
SCA 364B, 1989r. |
4.000,00 zł |
4.920,00 zł |
8 |
KIA K2700 samochód ciężarowy |
ZGR 11YA, 2001r. |
1.200,00 zł |
1.476,00 zł |
Pojazdy można oglądać na terenie bazy transportu PUK sp. z o.o. przy ul. Targowej 9 w Gryfinie,
w dni robocze w godz. 8:00 do 14:00.
Osobą uprawnioną do udzielania informacji jest Pan Piotr Lisiecki nr telefonu 91 416 30 51 wew. 174
REGULAMIN PRZETARGU PISEMNEGO
- Przetarg ma charakter publiczny.
- Przetarg prowadzi Komisja Likwidacyjna powołana przez Zarząd Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gryfinie. Dla ważności prac komisji wymagana jest obecność przynajmniej trzech członków.
- W przetargu nie mogą brać udziału:
- osoby wchodzące w skład Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
- małżonek, dzieci, rodzice i rodzeństwo osób, o których mowa w pkt. powyżej.
- Do obowiązków komisji należy m.in. zamieszczenie ogłoszenia o przetargu, zebranie ofert, wybór oferty oraz sporządzenie protokołu z przebiegu przetargu zawierającego:
- oznaczenie miejsca i czasu przetargu,
- imiona i nazwiska członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
- wyspecyfikowanie środków trwałych przeznaczonych do sprzedaży,
- wysokość ceny wywoławczej,
- wysokość ceny nabycia,
- imię i nazwisko nabywcy,
- wnioski i oświadczenia członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
- podpisy członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej
- Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą niż wywoławcza.
- Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w przetargu:
- Oferty należy składać w języku polskim w formie pisemnej.
- Oferta musi zawierać:
- imię i nazwisko, PESEL, adres uczestnika przetargu, gdy jest osobą fizyczną,
- nazwę (firmę) osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, numer NIP, REGON i informację o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo numer NIP, REGON i KRS, ze wskazaniem Sądu i Wydziału, w którym podmiot jest zarejestrowany,
- numer telefonu,
- datę sporządzenia oferty,
- oferowaną cenę brutto i sposób jej zapłaty,
- oświadczenie, że uczestnik przetargu zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Przystąpienie do przetargu oznacza, że uczestnik przetargu akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu, projektu umowy, zapoznał się ze stanem technicznym sprzedawanych pojazdów, a w przypadku pojazdów, na które złożył ofertę, że nie będzie rościł żadnych pretensji do sprzedawcy związanych ze stanem technicznym zakupionego sprzętu.
- Złożona oferta nie podlega wyjaśnieniom ani nie może być przedmiotem negocjacji miedzy stronami.
- Przetarg może się odbyć chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.
- Wybór najkorzystniejszej oferty.
- Komisja na posiedzeniu niejawnym wybiera ofertę najkorzystniejszą lub stwierdza, że nie wybrano żadnej ze złożonych ofert.
- Komisja przetargowa wybierze ofertę z najwyższą ceną zaoferowaną za poszczególne pojazdy. Cena sprzedaży nie może być niższa od ceny wywoławczej.
- W razie złożenia równorzędnych ofert na ten sam pojazd, komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli te oferty.
- Komisja przetargowa zawiadamia oferentów, o których mowa w ppkt. 3 o terminie dodatkowego przetargu ustnego oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert.
- W trakcie przetargu ustnego ograniczonego oferenci zgłaszają ustnie kolejne postąpienia ceny powyżej najwyższej ceny zamieszczonej w równorzędnych ofertach dopóki mimo trzykrotnego wywołania nie ma dalszych postąpień.
- O wynikach przetargu komisja zawiadamia wszystkich uczestników przetargu na piśmie (fax, email) w terminie 3 dni od jego zakończenia.
- Jeżeli żaden z uczestników przetargu nie złożył oferty odpowiadającej co najmniej cenie wywoławczej przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym.
- Komisja przetargowa zawiadamia osobę, która wygrała przetarg o miejscu i terminie zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że zawarcie pisemnej umowy sprzedaży nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu i jego zakończenia, oraz o skutkach uchylenia się od jej zawarcia, o których mowa w pkt 9 ppkt 7.
- Termin, miejsce i tryb składania oferty oraz okres związania ofertą:
- Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem (załącznik nr 1) i złożyć w jednej z form:
- pocztą lub osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5 sekretariat, lub
- faksem na numer 91 416 30 51 wew. 116, lub 91 416 20 51, lub
- e-mailem na adres: sekretariat@puk.gryfino.pl
do dnia 10 kwietnia 2017r. do godz. 10:00
Na kopercie / faksie / w e-mailu należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Wykonawcy wraz z tytułem: „Oferta przetargowa na zakup pojazdu”.
- Termin związania ofertą organizator przetargu określa na 30 dni.
- Komisja przetargowa bez podania przyczyny może odwołać ogłoszony przetarg przed terminem składania ofert oraz unieważnić przetarg po terminie ich składania.
- Realizacja transakcji.
- Data podpisania umowy sprzedaży, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu zostanie wyznaczona niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu przetargu.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy.
- Po wpłaceniu w kasie Spółki lub na rachunek bankowy Deutsche Bank PBC S.A. w Szczecinie 38 1910 1048 2217 0107 7612 0001 całej ceny nabycia, sprzedający wystawi fakturę VAT, która będzie dowodem zakupu.
- Wydanie środka trwałego nabywcy następuję niezwłocznie po wpłaceniu pełnej ceny nabycia, na podstawie protokołu przekazania.
- Sprzedający nie udziela gwarancji na stan środka trwałego objętego przetargiem ani nie odpowiada za wady ukryte.
- Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Kupujący.
- Jeżeli uczestnik, który wygrał przetarg uchyla się od zawarcia umowy, bez uzasadnionej przyczyny we wskazanym przez zbywcę terminie, organizator przetargu może od zawarcia umowy odstąpić. W takim przypadku organizator przetargu ma prawo wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
W załączeniu:
- formularz ofertowy
- wzór umowy sprzedaży
- zdjęcia
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marta Zabadała | 21-03-2017 14:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Marta Zabadała | 21-03-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Marta Zabadała | 21-03-2017 14:34 |