Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Gryfino

SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE - 3/PN/2016

Gryfino: SUKCESYWNĄ  DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE - 3/PN/2016
Numer ogłoszenia: 76430 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE - 3/PN/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I ODZIEŻ ROBOCZA Bluza robocza - 110szt. Spodnie robocze ogrodniczki - 85 szt. Spodnie robocze do pasa - 90szt. Kurtka robocza ocieplana - 10szt. Spodnie robocze ocieplane - 50szt. Kamizelka robocza ocieplana - 40szt. Kurtka robocza ostrzegawcza - 70szt. Spodnie robocze ostrzegawcze - 50szt. Koszulka ostrzegawcza typu polo - 70szt. Komplet odzieży ostrzegawczej - 35szt. Kamizelka ostrzegawcza antyelektrostatyczna - 15szt. Kamizelka ostrzegawcza - 100szt. Kombinezon do pracy w niskich temperaturach - 2szt. Kurtka zimowa - 10szt. Bluza polarowa - 130 szt. Ubranie dla pilarza - 4 szt. Nogawice dla pilarza - 3szt. Ubranie dla spawacza - 5szt. Kombinezon jednorazowego użytku - 70szt. Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 90szt. Komplet przeciwdeszczowy - 40szt. Płaszcz przeciwdeszczowy - 20szt. Dres damski - 15szt. Ubranie laboratoryjne - 5szt. Fartuch damski - 7szt. Koszula flanelowa - 250szt. Koszulka typu polo - 70szt. Komplet bielizny termoaktywnej - 120szt. Podkoszulka bawełniana - 40szt. Skarpety teromoaktywne - 50szt. Czapka letnia z daszkiem - 100szt. Czapka męska zimowa - 50szt. Czapka damska zimowa - 10szt. Czapka termoaktywna kominiarka - 70 szt. Ręcznik frotte - 180szt. Część II RĘKAWICE ROBOCZE Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 700par Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 400par Rękawice spawalnicze - 40par Rękawice gospodarcze gumowe - flokowane - 65par Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe (zamawiane jako opakowania ilość par w opakowaniu dowolna) - 4000par Rękawice robocze ocieplane - 200par Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 30par Rękawice robocze - 500par Rękawice robocze skórzano-materiałowe chroniące przed zimnem - 100par Rękawice skórzane ocieplane (do prac przy odśnieżaniu) - 20 par Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 400 par Rękawice gumowe - długie - 30par Rękawice antywibracyjne - 6par Rękawice monterskie - 700par Rękawice do prac precyzyjnych - 700par Rękawice dzianinowo-lateksowe do prac ogólnych - 700 par Rękawice elektroizolacyjne - 4par Rękawice odporne na przecięcia - 25par Rękawice ochronne dla operatorów pilarek łańcuchowych - 30par Rękawice dla operatorów kosiarek spalinowych - 70par Część III OBUWIE ROBOCZE Trzewiki robocze męskie - 20par Trzewiki ochronne S3 - 120par Trzewiki robocze damskie - 10par Trzewiki wysokie (militarne) - 20par Trzewiki przeznaczone do prac przy gorącym asfalcie - 3par Trzewiki dekarskie - 5par Buty gumowe lub PVC rybackie - 7par Buty gumowe lub PVC (spodnio-buty) - 7par Buty wodochronne z filcem - 45par Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 5par Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 40par Buty wodoodporne - damskie (z wkładem ocieplanym) - 7par Buty robocze (sandały) damskie - 10par Buty profilaktyczne (drewniaki) damskie - 4par Trzewiki ochronne dla pilarzy - 6par Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 50par Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego (nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sposób jednorazowy). Rzeczywiste ilości zrealizowanych w trakcie umowy dostaw będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość asortymentu w każdej z części stanowiącego przedmiot zamówienia jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości asortymentu faktycznie zakupionego przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje zakup na poziomie 40% wartości całkowitej brutto wynikającej z formularza ofertowego w części I, części II i części III stanowiącej maksymalne wynagrodzenie wykonawcy (§ 5 ust. 2 wzoru umowy zał. nr 8a, 8b, 8c)..

 

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 39.51.41.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1, 18.81.31.00-2, 18.81.24.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów opisanych w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1 SIWZ złożonych przez Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz cenowy zał. nr 1, 2, 3 do SIWZ (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)oświadczenie w zakresie powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zał. nr 7 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 4)pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 3 musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, który udowodni zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) wraz z dokumentami dotyczącymi w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia, polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz w celu oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

 

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza: 1) zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach zawartej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, 2) możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te w pkt 1) - 2) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany te nastąpią z dniem wejścia w życie zmieniającego aktu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa odzieży roboczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza robocza - 110szt. Spodnie robocze ogrodniczki - 85 szt. Spodnie robocze do pasa - 90szt. Kurtka robocza ocieplana - 10szt. Spodnie robocze ocieplane - 50szt. Kamizelka robocza ocieplana - 40szt. Kurtka robocza ostrzegawcza - 70szt. Spodnie robocze ostrzegawcze - 50szt. Koszulka ostrzegawcza typu polo - 70szt. Komplet odzieży ostrzegawczej - 35szt. Kamizelka ostrzegawcza antyelektrostatyczna - 15szt. Kamizelka ostrzegawcza - 100szt. Kombinezon do pracy w niskich temperaturach - 2szt. Kurtka zimowa - 10szt. Bluza polarowa - 130szt. Ubranie dla pilarza - 4 szt. Nogawice dla pilarza - 3szt. Ubranie dla spawacza - 5szt. Kombinezon jednorazowego użytku - 70szt. Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 90szt. Komplet przeciwdeszczowy - 40szt. Płaszcz przeciwdeszczowy - 20szt. Dres damski - 15szt. Ubranie laboratoryjne - 5szt. Fartuch damski - 7szt. Koszula flanelowa - 250szt. Koszulka typu polo -70szt. Komplet bielizny termoaktywnej - 120 szt. Podkoszulka bawełniana - 40szt. Skarpety teromoaktywne - 50szt. Czapka letnia z daszkiem - 100szt. Czapka męska zimowa - 50szt. Czapka damska zimowa - 10szt. Czapka termoaktywna kominiarka - 70 szt. Ręcznik frotte - 180szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 39.51.41.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin platności - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa rękawic roboczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 700 par Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 400par Rękawice spawalnicze - 40par Rękawice gospodarcze gumowe - flokowane - 65par Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe (zamawiane jako opakowania ilość par w opakowaniu dowolna) - 4000par Rękawice robocze ocieplane - 200par Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 30par Rękawice robocze - 500par Rękawice robocze skórzano-materiałowe chroniące przed zimnem - 100 par Rękawice skórzane ocieplane (do prac przy odśnieżaniu) - 20 par Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 400 par Rękawice gumowe - długie - 30par Rękawice antywibracyjne - 6par Rękawice monterskie - 700 par Rękawice do prac precyzyjnych - 700 par Rękawice dzianinowo-lateksowe do prac ogólnych - 700 par Rękawice elektroizolacyjne - 4par Rękawice odporne na przecięcia - 25par Rękawice ochronne dla operatorów pilarek łańcuchowych - 30par Rękawice dla operatorów kosiarek spalinowych - 70par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzewiki robocze męskie - 20par Trzewiki ochronne S3 - 120 par Trzewiki robocze damskie - 10par Trzewiki wysokie (militarne) - 20 par Trzewiki przeznaczone do prac przy gorącym asfalcie - 3par Trzewiki dekarskie - 5par Buty gumowe lub PVC rybackie - 7par Buty gumowe lub PVC(spodnio-buty) - 7par Buty wodochronne z filcem - 45par Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 5par Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 40 par Buty wodoodporne - damskie (z wkładem ocieplanym) - 7par Buty robocze (sandały) damskie - 10par Buty profilaktyczne (drewniaki) damskie - 4par Trzewiki ochronne dla pilarzy - 6par Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 50par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1, 18.81.31.00-2, 18.81.24.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 04.04.2016.15.09.37_bzp0.portal.uzp.gov.pl.html 2016-04-04 15:09:37 21,4KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 04.04.2016.15.10.34_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-04-04 15:10:34 10,3MB 116 razy
2 04.04.2016.15.10.45_zal._1-8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-04-04 15:10:45 36KB 95 razy
3 04.04.2016.15.11.04_zal._nr_9_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-04-04 15:11:04 1,7MB 93 razy
Wynik postępowania
1 04.05.2016.10.43.53_Ogloszenie_o_wyniku_postepowania_Cz._I.pdf 2016-05-04 10:43:54 449,8KB
2 09.05.2016.14.22.09_Ogloszenie_o_wyniku_postepowania_cz._II.pdf 2016-05-09 14:22:09 322,0KB
3 09.05.2016.14.22.25_Ogloszenie_o_wyniku_postepowania_cz._III.pdf 2016-05-09 14:22:25 472,1KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Joanna Muszalska 04-04-2016 15:09
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Joanna Muszalska 04-04-2016
Ostatnia aktualizacja: Joanna Muszalska 09-05-2016 14:22