Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Gryfino

SUKCESYWNE DOSTAWY KRUSZYW W ROKU 2016/2017 - 1.PN.2016

Gryfino: SUKCESYWNE DOSTAWY KRUSZYW W ROKU 2016/2017
Numer ogłoszenia: 35266 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY KRUSZYW W ROKU 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o. o. z siedzibą w Gryfinie zamawia sukcesywne dostawy kruszyw w roku 2016/2017. Wymieniony asortyment towaru wykorzystany będzie w szczególności do remontu dróg w rejonie miasta Gryfino oraz do 20 km od miasta Gryfino, natomiast piasek płukany wykorzystywany będzie również do posypywania dróg w czasie akcji zima. Szacunkowe zapotrzebowanie: Kruszywo łamane o granulacji 4-31,5 mm (kliniec)- 1100 ton; Tłuczeń kamienny o granulacji 31,5 - 50 mm - 1000 ton; Piasek płukany o granulacji 0-2 mm - 2000 ton; Piasek zasypowy - 500 ton. Określona ilość kruszyw jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionej przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje zakup na poziomie 20% każdego asortymentu. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego (nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sposób jednorazowy). Maksymalny czas realizacji dostawy do 3 dni od dnia przesłania zamówienia. Dopuszcza się wydłużenie terminu dostawy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2017r. z zastrzeżeniem, że umowa wygasa w przypadku wcześniejszego wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy. Natomiast w przypadku nie wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy w okresie do dnia 28.02.2017r. umowa może ulec przedłużeniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz cenowy zał. nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie w zakresie powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zał. nr 6 do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 4)pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 3 musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, który udowodni zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) wraz z dokumentami dotyczącymi w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3, polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz w celu oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy: 1)Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach zawartej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany w pkt. 1 i 2 będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany te nastąpią z dniem wejścia w życie zmieniającego aktu prawnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawy realizowane będą w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2017r. (zgodnie z informacja w sekcji II.2) niniejszego ogłoszenia) z zastrzeżeniem, że umowa wygasa w przypadku wcześniejszego wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy. Natomiast w przypadku nie wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy w okresie do dnia 28.02.2017r. niniejsza umowa może ulec przedłużeniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego (kliniec)o granulacji 4-31,5 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa kruszywa łamanego (kliniec)o granulacji 4-31,5 mm - szacunkowa ilość 1100 ton. Określona ilość kruszyw jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionej przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje zakup na poziomie 20% asortymentu. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego (nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sposób jednorazowy). Maksymalny czas realizacji dostawy do 3 dni od dnia przesłania zamówienia. Dopuszcza się wydłużenie terminu dostawy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2017r. z zastrzeżeniem, że umowa wygasa w przypadku wcześniejszego wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy. Natomiast w przypadku nie wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy w okresie do dnia 28.02.2017r. niniejsza umowa może ulec przedłużeniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa tłucznia kamiennego o granulacji 31,5 - 50 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa tłucznia kamiennego o granulacji 31,5 - 50 mm - szacunkowa ilość 1000 ton. Określona ilość kruszyw jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionej przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje zakup na poziomie 20% asortymentu. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego (nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sposób jednorazowy). Maksymalny czas realizacji dostawy do 3 dni od dnia przesłania zamówienia. Dopuszcza się wydłużenie terminu dostawy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2017r. z zastrzeżeniem, że umowa wygasa w przypadku wcześniejszego wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy. Natomiast w przypadku nie wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy w okresie do dnia 28.02.2017r. niniejsza umowa może ulec przedłużeniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa piasku płukanego o granulacji 0-2 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa piasku płukanego o granulacji 0-2 mm - szacunkowa ilość 2000 ton. Określona ilość kruszyw jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionej przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje zakup na poziomie 20% asortymentu. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego (nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sposób jednorazowy). Maksymalny czas realizacji dostawy do 3 dni od dnia przesłania zamówienia. Dopuszcza się wydłużenie terminu dostawy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2017r. z zastrzeżeniem, że umowa wygasa w przypadku wcześniejszego wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy. Natomiast w przypadku nie wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy w okresie do dnia 28.02.2017r. niniejsza umowa może ulec przedłużeniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa piasku zasypowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa piasku zasypowego - szacunkowa ilość 500 ton. Określona ilość kruszyw jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionej przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje zakup na poziomie 20% asortymentu. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego (nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sposób jednorazowy). Maksymalny czas realizacji dostawy do 3 dni od dnia przesłania zamówienia. Dopuszcza się wydłużenie terminu dostawy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Dostawy realizowane będą w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2017r. z zastrzeżeniem, że umowa wygasa w przypadku wcześniejszego wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy. Natomiast w przypadku nie wykorzystania kwoty wskazanej w § 5 ust. 2 wzoru umowy w okresie do dnia 28.02.2017r. niniejsza umowa może ulec przedłużeniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 17.02.2016.12.27.52_SIWZ_1.PN.2016.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-02-17 12:27:52 4,5MB 104 razy
2 17.02.2016.12.28.12_zal._nr_1-6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-02-17 12:28:12 13KB 97 razy
Wynik postępowania
1 03.03.2016.13.18.44_Ogloszenie_o_wyniku_postepowania.pdf 2016-03-03 13:18:44 416,9KB
2 09.03.2016.11.36.16_Ogloszenie_o_wyniku_postepowania_cz._IV.pdf 2016-03-09 11:36:16 391,1KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Joanna Muszalska 17-02-2016 12:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Joanna Muszalska 17-02-2016
Ostatnia aktualizacja: Joanna Muszalska 09-03-2016 11:36