Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Gryfino

SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O

Gryfino: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O W GRYFINIE 6/PN/2015
Numer ogłoszenia: 125384 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O W GRYFINIE 6/PN/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, RĘKAWIC ROBOCZYCH I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O W GRYFINIE:

ODZIEŻ ROBOCZA: Bluza robocza (110szt) ,Spodnie robocze ogrodniczki (85szt.),Spodnie robocze do pasa (90szt),Kurtka robocza ocieplana (10szt),Spodnie robocze ocieplane (50szt) Kamizelka robocza ocieplana (40szt)

ODZIEŻ OSTRZEGAWCZA Kurtka robocza ocieplana ostrzegawcza dwukolorowa (70szt) , Spodnie robocze ostrzegawcze dwukolorowe (50szt), Koszulka ostrzegawcza typu (POLO) (70szt), Komplet odzieży ostrzegawczej (spodnie robocze i bluza robocza) (35szt), Kamizelka ostrzegawcza antyelektrostatyczna (15szt), Kamizelka ostrzegawcza (100szt)

ODZIEŻ CHRONIĄCA PRZED ZIMNEM Kombinezon do pracy w niskich temperaturach (2szt) ,Kurtka zimowa chroniąca przed niekorzystnymi warunkami klimatycznymi (10szt), Bluza polarowa (130szt)

 ODZIEŻ OCHRONNA I ZABEZPIECZEAJĄCA Ubranie dla pilarza (4 szt), Nogawice dla pilarza z wkładką przeciwprzecięciową (4szt), Ubranie dla spawacza (5szt), Kombinezon jednorazowego użytku (70szt), Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne (90szt)

 ODZIEŻ PRZECIWDESZCZOWA Komplet przeciwdeszczowy (kurtka + spodnie) (40szt), Płaszcz przeciwdeszczowy (20szt)

 ODZIEŻ I DODATKI Dres damski (15szt), Ubranie laboratoryjne - damskie (spodnie i fartuch) (5szt),Fartuch damski (dla Pań sprzątających) ((7szt), Koszula flanelowa (250szt), Koszulka typu (polo)(70szt), Komplet bielizny termoaktywnej (koszulka z długim rękawem + kalesony) (120szt), podkoszulka bawełniana (40szt), Skarpety termoaktywne (50szt), Czapka letnia z daszkiem (100szt), Czapka męska zimowa (50szt), czapka damska zimowa (10szt), Czapka dzianinowa "kominiarka" (50szt) Czapka (stożek filcowy)(spawalniczy) (10szt),Ręczniki frotte (200szt)

 RĘKAWICE ROBOCZE Rękawice ochronne bawełniane częściowo powlekane nitrylem (1100 par), Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem (400 par), Rękawice spawalnicze z dwoiny bydlęcej z wkładką wewnętrzną (5par), Rękawice gospodarcze gumowe - flokowane (65par), Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe (4000par), Rękawice robocze- ocieplane (200par),Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe (30par), Rękawice robocze (550 par), Rękawice robocze skórzano-materiałowe chroniące przed zimnem (100par), Rękawice skórzane ocieplane dla pracowników wykonujących czynności odśnieżania (20 par), Rękawice dzianinowe - powlekane (wampirki) (800par), Rękawice gumowe - długie (30 par), Rękawice antywibracyjne (6par), Rękawice monterskie (580par), Rękawice do prac precyzyjnych (480par), Rękawice dzianinowo-lateksowe do prac ogólnych (480par), Rękawice elektroizolacyjne (4pary), Rękawice odporne na przecięcia (25par), Rękawice ochronne dla operatorów pilarek łańcuchowych (30par), Rękawice dla operatorów kosiarek spalinowych (60par),

OBUWIE ROBOCZE Trzewiki robocze męskie (20par),Trzewiki ochronne S3 (120par) Trzewiki robocze damskie (15par),Trzewiki wysokie (militarne) (20par),Trzewiki przeznaczone do prac przy gorącym asfalcie (3 pary),Trzewiki dekarskie (5par), Buty gumowe lub PVC rybackie (7par), Buty gumowe lub PVC (spodnio-buty) (7par), Buty wodochronne z filcem robocze (45par), Buty gumowe lub PVC wodochronne z wkładką antyprzebiciową (5par), Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne (40par), Buty wodoodporne damskie z wyjmowanym wkładem ocieplanym (10par), Buty robocze (sandały) damskie (10pary), Buty profilaktyczne (drewniaki) damskie (4pary), Trzewiki ochronne dla pilarzy (6par), Wkłady ocieplające do obuwia roboczego (50par).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 18.31.00.00-5, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 39.51.41.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.42.43.00-0, 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1, 18.81.31.00-2, 18.81.24.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę : spełnia /nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę : spełnia /nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę : spełnia /nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę : spełnia /nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny tego warunku. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę : spełnia /nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy załącznik nr 1,2,3 do SIWZ (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 3. pełnomocnictwo o którym mowa w ppkt. 2 musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, który udowodni zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) wraz z dokumentami dotyczącymi w szczególności:zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1, polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz w celu oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach zawartej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o ul. szczecińska 5 74-100 Gryfino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o ul. szczecińska 5 74-100 Gryfino - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 26.05.2015.16.06.37_125384-2015.html 2015-05-26 16:06:37 13,2KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 26.05.2015.16.06.37_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-05-26 16:06:37 8,4MB 139 razy
2 26.05.2015.16.07.12_zalacznik_nr_1-7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-05-26 16:07:12 315,5KB 68 razy
3 26.05.2015.16.07.51_zalacznik_nr_9_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-05-26 16:07:51 1,6MB 66 razy
4 26.05.2015.16.10.38_ZALACZNIK_NR_8A,8B,8C.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-05-26 16:10:38 1,6MB 112 razy
Wynik postępowania
1 17.06.2015.14.58.54_ogloszenie_o_wyniku_postepowania.pdf 2015-06-17 14:58:54 757,4KB
2 19.06.2015.12.33.16_ogloszenie_o_wyniku_postepowania_II.pdf 2015-06-19 12:33:16 417,9KB
3 29.06.2015.12.33.09_ogloszenie_o_wyniku_postepowania_cz._III.pdf 2015-06-29 12:33:09 370,5KB
Udzielenie zamówienia
1 14.07.2015.08.41.21_175524-2015 2015-07-14 08:41:21 8,4KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Kapczyńska 26-05-2015 16:06
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Katarzyna Kapczyńska 26-05-2015
Ostatnia aktualizacja: Katarzyna Kapczyńska 14-07-2015 08:41