Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Gryfino

SUKCESYWNE DOSTAWY KRUSZYW W ROKU 2015 - 5/PN/2015

Numer ogłoszenia: 55738 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 49908 - 2015 data 06.03.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie, ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o. o. z siedzibą w Gryfinie zamawia sukcesywne dostawy kruszyw w roku 2015. Wymieniony asortyment towaru wykorzystany będzie w szczególności do remontu dróg w rejonie miasta Gryfino oraz do 20 km od miasta Gryfino, natomiast piasek płukany wykorzystywany będzie również do posypywania dróg w czasie akcji zima. Szacunkowe zapotrzebowanie na okres od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015r.: Kruszywo łamane o granulacji 2-31,5 mm (kliniec) - 1000 ton; Tłuczeń kamienny o granulacji 31,5 - 50 mm - 1400 ton; Piasek płukany o granulacji 0-2 mm - 1200 ton; Piasek zasypowy - 500 ton. Określona ilość kruszyw jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionej przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego...
  • W ogłoszeniu powinno być: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o. o. z siedzibą w Gryfinie zamawia sukcesywne dostawy kruszyw w roku 2015. Wymieniony asortyment towaru wykorzystany będzie w szczególności do remontu dróg w rejonie miasta Gryfino oraz do 20 km od miasta Gryfino, natomiast piasek płukany wykorzystywany będzie również do posypywania dróg w czasie akcji zima. Szacunkowe zapotrzebowanie na okres od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015r.: Kruszywo łamane o granulacji 4-31,5 mm (kliniec) - 1000 ton; Tłuczeń kamienny o granulacji 31,5 - 50 mm - 1400 ton; Piasek płukany o granulacji 0-2 mm - 1200 ton; Piasek zasypowy - 500 ton. Określona ilość kruszyw jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionej przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego...
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat...
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat...
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: zał. I.
  • W ogłoszeniu jest: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego (kliniec)o granulacji 2-31,5 mm. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego (kliniec)o granulacji 2-31,5 mm - 1000 ton..
  • W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego (kliniec)o granulacji 2-31,5 mm. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego (kliniec)o granulacji 4-31,5 mm - 1000 ton..

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Gryfino: SUKCESYWNE DOSTAWY KRUSZYW W ROKU 2015
Numer ogłoszenia: 49908 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY KRUSZYW W ROKU 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o. o. z siedzibą w Gryfinie zamawia sukcesywne dostawy kruszyw w roku 2015. Wymieniony asortyment towaru wykorzystany będzie w szczególności do remontu dróg w rejonie miasta Gryfino oraz do 20 km od miasta Gryfino, natomiast piasek płukany wykorzystywany będzie również do posypywania dróg w czasie akcji zima. Szacunkowe zapotrzebowanie na okres od dnia zawarcia umowy do 31.12.2015r.: Kruszywo łamane o granulacji 2-31,5 mm (kliniec) - 1000 ton; Tłuczeń kamienny o granulacji 31,5 - 50 mm - 1400 ton; Piasek płukany o granulacji 0-2 mm - 1200 ton; Piasek zasypowy - 500 ton. Określona ilość kruszyw jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionej przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)formularz cenowy zał. nr 1 do SIWZ (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 3)pełnomocnictwo, o którym mowa w ppkt 2 musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem 4)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, który udowodni zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) wraz z dokumentami dotyczącymi w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3, polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz w celu oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach zawartej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego (kliniec)o granulacji 2-31,5 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego (kliniec)o granulacji 2-31,5 mm - 1000 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa tłucznia kamiennego o granulacji 31,5 - 50 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa tłucznia kamiennego o granulacji 31,5 - 50 mm - 1400 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa piasku płukanego o granulacji 0-2 mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa piasku płukanego o granulacji 0-2 mm - 1200 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa piasku zasypowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa piasku zasypowego - 500 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 06.03.2015.13.15.54_49908-2015.html 2015-03-06 13:15:54 12,8KB
2 13.03.2015.10.24.18_55738-2015.html 2015-03-13 10:24:18 4,7KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 06.03.2015.13.13.36_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-03-06 13:13:36 3,1MB 68 razy
2 06.03.2015.13.13.54_zal._do_SIWZ_od_nr_1_do_nr_5.doc Po terminie otwarcia ofert 2015-03-06 13:13:54 12KB 53 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 13.03.2015.10.25.11_wyjasnienia_i_zmiany_SIWZ_z_dnia_13.03.2015r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2015-03-13 10:25:11 1,8MB
2 13.03.2015.10.25.35_zal._do_SIWZ_od_nr_1_po_zmianach_z_dnia_13.03.2015r..doc Po terminie otwarcia ofert 2015-03-13 10:25:35 96,5KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 13.03.2015.10.24.38_55738-2015.html 2015-03-13 10:24:38 4,7KB
2 13.03.2015.10.25.35_wyjasnienia_i_zmiany_SIWZ_z_dnia_13.03.2015r..pdf 2015-03-13 10:25:35 1,8MB
Wynik postępowania
1 31.03.2015.08.28.32_OGLOSZENIE_O_WYNIKU_POSTEPOWANIA.pdf 2015-03-31 08:28:32 369,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Joanna Muszalska 06-03-2015 13:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Joanna Muszalska 06-03-2015
Ostatnia aktualizacja: Joanna Muszalska 31-03-2015 08:28