Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Gryfino

Przetarg pisemny na sprzedaż pojazdów używanych należących do Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o w Gryfnie

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie,
ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, zarejestrowane w Sądzie Rejonowym
Szczecin - Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod nr 0000133946, wysokość kapitału zakładowego 15.767.500,00 zł,
NIP 858-000-74-76, REGON 811195875, BDO 000004133
 

OGŁASZA PRZETARG PISEMNY NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH POJAZDÓW  
W DNIU 25.10.2024 R.

 L.p.

Typ pojazdu/sprzętu

Nr rejestracyjny
/rok produkcji

Cena wywoławcza

Wysokość wadium

 

1

Samochód ciężarowy DAF FAG CF75 6 x 2/SM
z zabudową do odbioru odpadów (śmieciarka)

ZGR 60TM
/2008

30.800,00 zł

3.080,00 zł

 

2

Samochód osobowo - towarowy
Dacia Logan VAN

ZGR CV32

8.000,00 zł

800,00 zł

 

3

Samochód osobowo - towarowy
Dacia Logan VAN

ZGR 25WV

7.000,00 zł

700,00 zł

 

4

Samochód ciężarowy
Iveco Daily

ZGR 89JX

8.000,00 zł

800,00 zł

 



Pojazdy będą udostępnione do obejrzenia na terenie Bazy Transportu Przedsiębiorstwa
Usług Komunalnych Sp. z o.o., przy ul. Targowej 9 w Gryfinie w dni robocze w godz. od 8 00  do 1400.

Osoby  upoważnione  do  udzielania:

Poz. 1                 Rafał  Kiełt  nr  telefonu  91 402 39 86, tel. kom. 661 916 453

Poz. 2 -3             Jarosław Wilczyński nr telefonu 91 402 39 62, 661 310 009 

Poz. 4                 Dariusz Jastrzębski nr telefonu 91 402 39 80, 695 310 806
 

WADIUM

Warunkiem udziału w przetargu pisemnym będzie wniesienie wadium. Wadium z dopiskiem, którego środka trwałego dotyczy, należy opłacić przelewem na rachunek bankowy Santander Polska S.A.
o nr 38 1910 1048 2217 0107 7612 0001.

 

REGULAMIN 

SPRZEDAŻY UŻYWANEGO POJAZDU

W DRODZE PISEMNEGO PRZETARGU PUBLICZNEGO ORAZ LICYTACJI USTNEJ

 

§ 1

  1. Sprzedaż odbywa się w drodze pisemnego przetargu publicznego (zwanego dalej „Przetargiem”) w formie zbierania ofert oraz w przypadku złożenia dwóch ofert
    z najwyższą wartością, dodatkowo w drodze licytacji ustnej.
  2. Organizatorem przetargu jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o
    w Gryfinie z siedzibą przy ulicy Szczecińskiej 5, 74-100 Gryfino, zwany dalej Sprzedawcą.

 

§ 2

  1. Do przetargu mogą przystąpić wszyscy oferenci zainteresowani kupnem przedmiotu sprzedaży bez względu na status prawny, z zastrzeżeniem pkt. 2.
  2. W przetargu nie mogą wziąć udziału osoby wchodzące w skład Komisji Likwidacyjnej oraz małżonkowie, dzieci, rodzice i rodzeństwo tych osób.

 

§ 3

  1. Przedmiotem sprzedaży są samochody używane będące własnością Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie:

 

  1. Pojazd ciężarowy DAF FAG CF75 6 x 2/SM z zabudową do odbioru odpadów (śmieciarka), o numerze rejestracyjnym ZGR 60TM, VIN: XLRAG75PC8E827476:

 

  1. Podwozie i wyposażenie:
  1. Marka: DAF  
  2. Model: FAG CF75/SM
  3. Nr VIN: XLRAG75PC8E827476
  4. Typ: Śmieciarka SM-200/21 na podwoziu DAF CF 75.310
  5. Samochód rok produkcji: 2008.
  6. Dopuszczalna masa całkowita: 26 ton.
  7. Dopuszczalna masa całkowita ciągniętej przyczepy: 23330 kg
  8. Dopuszczalna ładowność: 12575 kg
  9. Największy dopuszczalny nacisk osi: 112.7kN.
  10. Numer karty pojazdu: AAB0933556.
  11. Numer świadectwa homologacji: PL*1417*01
  12. Zawieszenie pneumatyczne: NL/AAC2187680
  13. Pojazd na podwoziu trzyosiowym.
  14. Rama przystosowana do trudnych warunków drogowych, pod zabudowę komunalną.
  15. Zawieszenie przednie przystosowane do tego rodzaju zabudowy, resory paraboliczne, stabilizator osi przedniej.
  16. Zawieszenie tylne przystosowane do tego rodzaju zabudowy, pneumatyczne, stabilizator osi tylnej.
  17. Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej.
  18. Przełożenie tylnego mostu odpowiednio dobrane do specyfiki pracy śmieciarki.
  19. Ogumienie: wszystkie koła o jednakowym rozmiarze: przednie szosowe, tylne terenowe
  20. Hamulec osi przedniej i tylnej- tarczowy.
  21. Układ hamulcowy z systemem ABS.
  22. Hamulec silnikowy.
  23. Osuszacz powietrza podgrzewany.
  24. Układ kierowniczy lewostronny ze wspomaganiem.
  25. Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem.
  26. Charakterystyka silnika: moc minimum 260 KM, wysokoprężny, rzędowy
    z turbosprężarką i chłodnicą powietrza doładowującego,
  27. Dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody.
  28. Skrzynia biegów manualna.
  29. Przystawka odbioru mocy spełniająca wymogi zabudowy.
  30. Włączenie przystawki odbioru mocy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne lub elektropneumatyczne.
  31. Wydech wyprowadzony do góry za kabiną pojazdu.
  32. Mechaniczny wyłącznik akumulatorów.
  33. Błotniki kół tylnych z chlapaczami.
  34. Osłona boczna podwozia.

 

  1. Kabina:
  1. Kabina: kolor lakieru biały.
  2. Miejsca siedzące: 3 wyposażone w pasy bezpieczeństwa (kierowca + 2 pasażerów).
  3. Fotel kierowcy komfortowy na zawieszeniu pneumatycznym.
  4. Otwierany dach.
  5. Osłony przeciwsłoneczne.
  6. Tachograf cyfrowy.
  7. Ogranicznik prędkości.
  8. Radio z głośnikami.
  9. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy.
  10. Komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim.
  11. Immobilizer.
  12. Lampa błyskową zespolona, mechaniczna.  
  13. Dwa komplety kluczyków.

 

  1. Zabudowa:
  1. Pojemność skrzyni ładunkowej: 21 m3.
  2. Zewnętrzna konstrukcja zabudowy o przekroju prostokątnym, ożebrowana.
  3. Skrzynia z urządzeniem załadowczym tylnym.
  4. Skrzynia ładunkowa wykonana z blachy o podwyższonej wytrzymałości o gr. 3mm.
  5. Dno skrzyni płaskie.
  6. Zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze białym.
  7. Mechanizm zgniatania: liniowy z układem prasującym tzw. „szufladowy”.
  8. Urządzenie załadowcze uniwersalne przystosowane do opróżniania pojemników
    o pojemnościach: 110,120, 240, 1100 litrów.
  9. Pojemność wanny załadowczej 2 m3.
  10. Część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowanie.
     
  1. Samochód ciężarowy DACIA LOGAN  o numerze rejestracyjnym ZGR CV32, VIN: UU1FSD13545544445.
  1. Rok produkcji: 2011.
  2. Rodzaj pojazdu: samochód ciężarowy.
  3. Rodzaj paliwa: benzyna.
  4. Typ: VAN 1.6 84EURO5.
  5. Numer fabryczny: A039460.
  6. Numer VIN: UU1FSD13545544445.
  7. Dopuszczalna ładowność: 800 kg.
  8. Największy dopuszczalny nacisk osi: 11,37kN.
  9. Kolor: biel alpejska.

 

  1. Samochód ciężarowy DACIA LOGAN o numerze rejestracyjnym ZGR 25WV, VIN: UU1FSD1F543455750.
  1. Rok produkcji: 2010.
  2. Rodzaj pojazdu: samochód ciężarowy.
  3. Rodzaj paliwa: benzyna.
  4. Typ: VAN 1.6.
  5. Numer VIN: UU1FSD1F543455750.
  6. Dopuszczalna ładowność: 800 kg.
  7. Największy dopuszczalny nacisk osi: 11,37kN.
  8. Kolor: biel alpejska.

 

  1. Samochód ciężarowy IVECO DAILY 35C15V o numerze rejestracyjnym ZGR 89JX.
  1. Rok produkcji: 2007.
  2. Rodzaj pojazdu: samochód ciężarowy.
  3. Rodzaj paliwa: benzyna.
  4. Kategoria pojazdu: N1.
  5. Numer homologacji: PL*3471*00.
  6. Numer VIN: ZCFC35A8085715848.
  7. Numer karty pojazdu: KP/AAA 8577619.
  8. Dopuszczalna ładowność: 1235 kg.
  9. Największy dopuszczalny nacisk osi: 25,48 kN

 

  1. Do niniejszego regulaminu Sprzedawca dołącza zdjęcia używanych pojazdów będących przedmiotem przetargu.
  2. Sprzedawca dokonał wyceny sprzedawanych używanych pojazdów i określił ceny wywoławcze w przetargu na następujące kwoty:
  1. Pojazd ciężarowy DAF FAG CF75 6x2/SM z zabudową do odbioru odpadów (śmieciarka), o nr rejestracyjnym ZGR 60TM - 30.800,00 zł netto.
  2. Samochód ciężarowy DACIA LOGAN o nr rejestracyjnym ZGR CV32 -                               8.000,00 zł netto.
  3. Samochód ciężarowy DACIA LOGAN o nr rejestracyjnym ZGR 25WV -                                 7.000,00 zł netto.
  4. Samochód ciężarowy IVECO DAILY 35C15V wyposażony w urządzenie do ciśnieniowego czyszczenia sieci kanalizacyjnej o nr rejestracyjnym ZGR 89JX - 8.000,00 zł netto.

 

§5

  1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, złożenie oferty oraz wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej przedmiotu sprzedaży przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wadium wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Santander Polska S.A.
    o nr 38 1910 1048 2217 0107 7612 0001 z dopiskiem w tytule jakiego środka trwałego dotyczy. Wadium należy wpłacać na każdy pojazd oddzielnie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.10.2024 r. do godz. 1500.
  3. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, Sprzedawca zwróci w pełnej wysokości bez oprocentowania maksymalnie 2 dni robocze po dokonaniu wyboru oferty na podany w ofercie numer konta.
  4.  Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny zakupu.
  5. Wadium przepada na rzecz Sprzedawcy, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

 

§6

Pojazdy wymienione w § 3 można oglądać w dni robocze, w siedzibie Sprzedawcy tj. Baza Transportu przy ul. Targowej 9 w Gryfinie, po uprzednim uzgodnieniu.

  1. Osobami upoważnionymi do kontaktu są:
  1. w sprawach technicznych:

Rafał Kiełt, tel. 91 402 39 86, kom. 661-916-453,

Jarosław Wilczyński, tel. 91 402 39 62, 661 310 009

Dariusz Jastrzębski, tel. 91 402 39 80, 695 310 806

  1. w sprawach formalnych:

Ewelina Sznigir 

tel. 91 402 39 40

§7

  1. Oferta pisemna złożona w toku przetargu powinna zawierać:
  1. imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta; telefon kontaktowy, adres e-mail;
  2. oferowaną cenę i warunki jej zapłaty;
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub
    że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
  4. oświadczenie o akceptacji regulaminu przetargu;
  5. datę złożenia oferty i podpis oferenta;
  6. numer konta bankowego, na które należy dokonać zwrotu wadium w przypadku konieczności jego zwrotu.
  7. zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszej transakcji zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych,
  8. w przypadku ustanowienia pełnomocnika, wymagane jest pełnomocnictwo.
  1. Sprzedawca zaleca przygotowanie oferty na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu.
  2. Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
  3. Złożona oferta nie podlega wyjaśnieniom ani nie może być przedmiotem negocjacji między stronami.

 

§8

  1. Ofertę należy dostarczyć w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej „Przetarg pisemny na sprzedaż  pojazdu ……………….……. (wskazać pojazd)” do sekretariatu Sprzedawcy (budynek A) osobiście lub za pośrednictwem dowolnej firmy świadczącej usługi pocztowe lub kurierskie na adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych
    sp. z o.o w Gryfinie z siedzibą przy ulicy Szczecińskiej 5, 74-100 Gryfino, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25.10.2024 r. do godziny 930.              
  2. Wszystkie oferty otrzymane po terminie podanym w pkt. 1, zostaną zwrócone oferentom, bez ich otwierania, bez względu na powód opóźnienia.

 

§9

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 25.10.2024 r. o godzinie 1000 w siedzibie Sprzedawcy.
  2. Otwarcie ofert jest jawne.
  3. Komisja Likwidacyjna odrzuca ofertę, jeżeli:
  1. została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium;
  2. nie zawiera niezbędnych danych, o których mowa w § 7 ust. 1 lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość.
  1. O odrzuceniu oferty Komisja Likwidacyjna zawiadamia oferenta pisemnie.
  2. Termin związania ofertą określa się na 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

§10

  1. Sprzedawca wybierze ofertę z najwyższą zaproponowaną ceną spośród złożonych ofert.
  2. W przypadku rozbieżności pomiędzy zaoferowaną ceną wpisaną liczbowo a ceną wpisaną słownie, sprzedawca bierze pod uwagę cenę wyższą.
  3. Dwóch oferentów, którzy złożyli oferty z najwyższymi cenami w przetargu pisemnym zostanie zaproszonych do udziału w przetargu - licytacji ustnej.
  4. Zasady licytacji ustnej :
  1. licytacja ustna odbywa się w terminie ustalonym ze Sprzedawcą w siedzibie Spółki tj. przy ul. Szczecińskiej 5 w Gryfinie,
  2. licytację przeprowadza Komisja Likwidacyjna Sprzedawcy,
  3. po otwarciu licytacji prowadzący podaje do wiadomości przedmiot licytacji, jego cenę  Wywoławczą, termin uiszczenia ceny nabycia, zmiany w stanie faktycznym
    i prawnym przedmiotu licytacji, które zaszły po ogłoszeniu licytacji,
  4. ceną wywoławczą licytacji ustnej jest niższa z zaoferowanych dwóch najwyższych ofert złożonych w przetargu,
  5. licytacja rozpoczyna się od podania ceny wywoławczej środka trwałego przeznaczonego do  sprzedaży,
  6. stawienie się jednego licytanta wystarczy do odbycia licytacji, pod warunkiem,
    że zgłosi on minimum jedno postąpienie ponad cenę wywoławczą,
  7. licytacja odbywa się poprzez podniesienie ręki i wskazanie sumy za, którą uczestnik  chce nabyć jej przedmiot,
  8. postąpienie wynosi 1% ceny wywoławczej środka przeznaczonego do sprzedaży (dopuszcza się zaokrąglanie w górę do pełnych dziesiątek złotych),
  9. zaoferowana cena przestaje wiązać uczestnika licytacji, jeżeli inny uczestnik zaoferował cenę  wyższą,
  10. po ustaniu postąpień prowadzący licytację, uprzedzając obecnych, po trzecim ogłoszeniu zamyka licytację i udziela przybicia licytantowi, który zaoferował najwyższą cenę.
  1. W przypadku gdy, podczas licytacji ustnej nie zostanie osiągnięta cena wyższa od zaoferowanej w przetargu pisemnym, Sprzedawca ma prawo do odwołania licytacji.

§11

  1. Informacje o wyniku zostaną zamieszczone na stronie internetowej sprzedawcy www.bip.pukgryfino.pl
  2. Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zaproszony do podpisania umowy. Termin oraz miejsce podpisania umowy określi Sprzedawca w zawiadomieniu.
  3. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia (pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia podpisania umowy na konto bankowe Sprzedawcy.
  4. Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia przez nabywcę.
  5. Nabywca, który nie uiści ceny nabycia w terminie określonym w pkt. 3, zostaje przez Sprzedawcę wykluczony z przetargu (traci prawa nabywcy, a tym samym prawo nabycia przedmiotu sprzedaży) oraz traci złożone wadium.
  6. W przypadku uchylenia się nabywcy od podpisania umowy, Komisja Likwidacyjna zaprasza do podpisania umowy oferenta, który zaproponował kolejną najwyższą cenę.

 

§12

  1. Komisja Likwidacyjna z przebiegu postępowania sporządza protokół, który powinien zawierać:
  1. określenie miejsca i czasu przetargu pisemnego,
  2. imiona i nazwiska osób (wchodzących w skład Komisji Likwidacyjnej),
  3. wysokość ceny wywoławczej w przetargu,
  4. zestawienie ofert, które wpłynęły w przetargu pisemnym,
  5. ceny zaoferowane za przedmiot sprzedaży,
  6. podmioty zaproszone do licytacji ustnej oraz miejsce i czas licytacji ustnej,
  7. imię, nazwisko (firmę) i miejsce zamieszkania (siedzibę) nabywcy,
  8. wysokość ceny nabycia i oznaczenie kwoty, jaką nabywca uiścił na poczet ceny,
  9. wnioski i oświadczenia członków Komisji Likwidacyjnej,
  10. wzmiankę o odczytaniu protokołu,
  1. Protokół podpisują członkowie Komisji Likwidacyjnej, po czym zatwierdzają go Członkowie Zarządu Sprzedawcy.

 

§13

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania przetargu lub licytacji ustnej w każdym czasie bez podania przyczyny.

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Kapczyńska 11-10-2024 13:00
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewelina Sznigir 11-10-2024
Ostatnia aktualizacja: Katarzyna Kapczyńska 11-10-2024 13:01