Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Gryfino

Sprzedaż samochodu specjalistycznego Muller MAN w formie licytacji pisemnej

UWAGA

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 06.06.2024 R. dostępna w załączniku

 

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o w Gryfinie

ogłasza postępowanie na sprzedaż

używanego pojazdu specjalistycznego marki Müller Man – TGS 26.360 6x6 BL

z zabudową Müller Umwelttechnik  nr 11144100, o numerze rejestracyjnym ZGR GL20

w drodze przetargu pisemnego i licytacji ustnej

 

REGULAMIN 

SPRZEDAŻY UŻYWANEGO POJAZDU

W DRODZE PISEMNEGO PRZETARGU PUBLICZNEGO ORAZ LICYTACJI USTNEJ

§ 1

  1. Sprzedaż odbywa się w drodze pisemnego przetargu publicznego (zwanego dalej „Przetargiem”) w formie zbierania ofert oraz w przypadku złożenia co najmniej dwóch ofert, dodatkowo w drodze licytacji ustnej.
  2. Organizatorem przetargu  jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o w Gryfinie z siedzibą przy ulicy Szczecińskiej 5, 74-100 Gryfino, zwany dalej Sprzedawcą.

§ 2

  1. Do przetargu mogą przystąpić wszyscy oferenci zainteresowani kupnem przedmiotu sprzedaży bez względu na status prawny, z zastrzeżeniem pkt. 2.
  2. W przetargu nie mogą wziąć udziału osoby wchodzące w skład Komisji Likwidacyjnej oraz małżonkowie, dzieci, rodzice i rodzeństwo tych osób.

§ 3

  1. Przedmiotem sprzedaży jest używany pojazd specjalistyczny marki Müller Man – TGS 26.360 6x6 BL z zabudową Müller Umwelttechnik  nr 11144100, o numerze rejestracyjnym ZGR GL20, w skład  którego wchodzi:
  1. Podwozie i wyposażenie:
  1. Rok produkcji: 2012.
  2. Podwozie trzyosiowe
  3. Masa całkowita: 26 t
  4. Napędzane wszystkie osie pojazdu
  5. System umożliwiający odłączenie napędu na oś przednią
  6. Rozstaw osi pomiędzy osią przednią a pierwszą osią tylną: 3900 mm
  7. Rozstaw osi pomiędzy osiami tylnymi: 1400 mm
  8. Rama przystosowana do trudnych warunków drogowych
  9. Rama przystosowana pod zabudowę komunalną
  10. Zawieszenie przednie przystosowane do rodzaju zabudowy
  11. Resory zawieszenia przedniego paraboliczne
  12. Stabilizator osi przedniej
  13. Dopuszczalny nacisk na oś przednią : 8 ton
  14. Zawieszenie tylne przystosowane do rodzaju zabudowy
  15. Zawieszenie tylne na poduszkach powietrznych
  16. Czujnik ciśnienia dla poduszek powietrznych (tylnych osi) oraz wskaźnik obciążenia osi z możliwością sprawdzenia stanu obciążenia w kabinie kierowcy
  17. Stabilizatory osi tylnych, z amortyzatorami przystosowanymi do rodzaju zawieszenia
  18. Dopuszczalny nacisk na każdą z osi tylnych: 13 ton (technicznie)
  19. Blokada mechanizmu różnicowego wszystkich osi
  20. Ogumienie: wszystkie koła o jednakowym rozmiarze
  21. Hamulec osi przedniej i obu osi tylnych – bębnowe
  22. Układ hamulcowy z systemem ABS
  23. Hamulec silnikowy
  24. Osuszacz powietrza podgrzewany
  25. Układ kierowniczy lewostronny ze wspomaganiem
  26. Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem
  27. Silnik: moc 360 KM, wysokoprężny, doładowany, z chłodnicą powietrza doładowującego, spełniający normę emisji spalin (obowiązującą w dniu dostawy pojazdu) 5 EURO, w silniku zastosowano AdBlue.
  28. Dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody
  29. Skrzynia biegów manualna 16 biegowa
  30. Przystawki odbioru mocy spełniające wymogi zabudowy
  31. Wydech wyprowadzony do góry za kabiną pojazdu
  32. Mechaniczny wyłącznik akumulatorów
  33. Zbiornik paliwa 400 litrów
  34. Zbiornik paliwa z zabezpieczeniem przed opróżnieniem zbiornika poprzez wlew paliwa i z zamykanym na klucz korkiem
  35. Błotniki kół tylnych z chlapaczami
  36. Osłona boczna podwozia
  37. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu do tyłu
  38. Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego
  39. Klosze lamp tylnych z osłoną siatkową
  40. Pełnowymiarowe koło zapasowe
  41. Podnośnik ręczny dostosowany do masy całkowitej samochodu
  42. Dwa kliny pod koła

 

  1. Kabina:
  1. Kabina : kolor lakieru – biały
  2. 3 miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa (kierowca + 2 pasażerów)
  3. Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym
  4. Tylna ściana kabiny bez okien
  5. Kabina zawieszona na sprężynach śrubowych
  6. Otwierany dach
  7. Osłony przeciwsłoneczne
  8. Rodzaj klimatyzacji kabiny: automatyczna
  9. Klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym
  10. Nawiew ciepłego i zimnego powietrza
  11. Tachograf Cyfrowy
  12. Ogranicznik prędkości
  13. Radio z głośnikami
  14. Komputer pokładowy z wyświetlaczem w języku polskim
  15. Immobilizer
  16. System bluetooth do komunikacji bezprzewodowej z telefonem komórkowym firmy NOKIA
  17. Lusterko krawężnikowe prawe
  18. Podgrzewane lusterka zewnętrzne
  19. Reflektor roboczy na dachu po lewej stronie
  20. Komplet dywaników gumowych
  21. Podnośnik minimum 10 t.
  22. Lampa błyskowa lub obrotowa zamontowana z tyłu zabudowy
  23. Lampy oświetleniowe robocze zamontowane na bokach zabudowy po dwie po każdej stronie pojazdu
  24. Lampa oświetleniowa, tzw. szperacz, przenośna z kablem zasilającym
    o długości min. 5 m, zamontowana w tylnej części zabudowy dostępna
    z poziomu drogi
  25. Tapicerka w przedziale osobowym łatwo zmywalna.

 

  1. Zabudowa – zbiornik wody i nieczystości:
  1. Pojemność zbiornika 10 m3
  2. Zbiornik dzielony na część do przewozu nieczystości oraz na część do przewozu wody
  3. Ruchoma przegroda dzieląca zbiornik w trzech kombinacjach (tj. komora wodna 2.500 l – komora osadu 6.500 l, komora wodna 3.500 l – komora osadu 5.500 l, komora wodna 5.000 l – komora osadu 4.000 l), przesuwana zdalnie z pulpitu sterowniczego, pozycjonowanie przegrody przez pneumatycznie lub hydraulicznie sterowane trzpienie/kliny ze wskaźnikiem położenia tłoka umieszczonym na pulpicie sterowniczym
  4. Zdalnie sterowana, hydraulicznie podnoszona klapa tylna
  5. Klapa tylna wyposażona w hydraulicznie lub pneumatycznie sterowane zabezpieczenia przed otwarciem
  6. System automatyki umożliwiający otwarcie klapy tylnej tylko bezciśnieniowo, tj. dopiero po zniwelowaniu ciśnienia w zbiorniku nieczystości do 0 bar
  7. Rura do napełniania zbiornika umieszczona z boku zbiornika i zaopatrzona
    w ręczny zawór kulowy oraz złącze kłowe wyprowadzone na prawą stronę samochodu
  8. Wąż do napełniania zbiornika o długości 10 mb.
  9. Zbiornik wyposażony we właz kontrolny
  10. Zbiornik wyposażony we wskaźniki poziomu napełnienia wodą
    i nieczystościami
  11. Zbiornik wyposażony w zawory spustowe z części wodnej i zbiornika nieczystości
  12. Fartuch wylotowy zabezpieczający przed rozpryskiem ścieków podczas opróżniania zbiornika wykonany ze stali nierdzewnej
  13. Wskaźnik napełnienia komory wodnej w postaci wyświetlacza LED

 

  1. Zabudowa – jednostka wysokiego ciśnienia:
  1. Wydajność pompy 330 l/min przy ciśnieniu 170 bar
  2. Zdalna, płynna regulacja wydajności i ciśnienia pompy
  3. Płynna regulacja prędkości nawijania węża
  4. Sterowanie pracą węża z pulpitu sterowniczego oraz z pulpitu zdalnego bezprzewodowego
  5. Automatyczne układanie węża na dużym kołowrocie
  6. Licznik węża w kanale, tzw. system Speed control w wersji Basic
  7. Bęben z linką 12m zamontowaną na kołowrocie głównym do montażu ochrony przed ocieraniem węża o krawędzie
  8. Zabezpieczenie jednostki wysokiego ciśnienia przed sucho biegiem
  9. Dodatkowy obudowany bęben napędzany hydraulicznie z wężem ½” długości min 50 mb.
  10. Automatyczna prowadnica do małego węża
  11. Sterowanie pracą dodatkowego bębna z centralnego pulpitu sterowniczego
    i zdalnego pulpitu bezprzewodowego
  12. Napęd pompy wysokiego ciśnienia z przystawki mocy lub hydrauliczny.

 

  1. Zabudowa – jednostka próżniowa:
  1. Wydajność pompy 1600 m3/h
  2. Wytwarzane podciśnienie – 0,1 MPa
  3. Możliwość przełączenia pracy pompy próżniowej podciśnienie / nadciśnienie
  4. Obrotowy kołowrót z wysuwanym ramieniem z wężem ssącym o długości pozwalającej zasysać nieczystości ze studni o głębokości nie mniejszej niż 13,0 m, bez konieczności dołączania dodatkowych węży
  5. Obrót ramienia o kąt 270 o
  6. Maksymalny zasięg ramienia, mierzony od osi podłużnej pojazdu 5 m
  7. Ramię unoszone o kąt ok. 30o
  8. Średnica węża ssącego 100 mm
  9. Sprawność jednostki ssącej umożliwiającej ssanie ze studni o głębokości nie mniejszej niż  13,0 m
  10. Sterowanie pracą ramienia z centralnego pulpitu sterowniczego
  11. Sterowanie pracą ramienia z pulpitu zdalnego bezprzewodowego
  12. Napęd pompy próżniowej z przystawki mocy

 

  1. Zabudowa – pozostałe parametry:
  1. Rok produkcji: 2012
  2. Zabudowa wyposażona w automatyczny system odzysku wody
  3. System odzysku wody wielostopniowy pozwalający na oczyszczenie wody do zawartości cząstek stałych o wielkości maksymalnej 100 µm
  4. System odzysku wody pozwalający odzyskiwać wodę w czasie jednoczesnej pracy jednostki próżniowej i ciśnieniowej
  5. Zabudowa wyposażona w funkcję zrzutu wód nadosadowych
  6. Zabudowa wyposażona w system ogrzewania powietrznego przeciwzamrożeniowego umożliwiający pracę pojazdu ze 100% sprawnością
    w temperaturach do -15oC – wszystkie miejsca przepływu wody ogrzewane za pomocą doprowadzenia ciepłego powietrza
  7. Ogrzewanie zasilane olejem napędowym niezależne od pracy silnika
  8. Ogrzewanie podwójne – jedno w obszarze pompy ciśnieniowej, drugie
    w obudowie kołowrotu ciśnieniowego
  9. Możliwość odwodnienia układu po zakończeniu pracy urządzenia
  10. Pompa systemu odzysku wody wyposażona w funkcję przepompowywania wody (ze zbiornika zewnętrznego – do zbiornika zewnętrznego)
  11. Instalacja hydrauliczna z pompą Load Sensing zapewniającą stała wydajność pompy recyklingu, bez względu na zmieniające się obroty silnika oraz elektrycznie uruchamiany zawór sterujący
  12. Zabudowa wyposażona w długą zamykaną skrzynię na węże (z klapami otwieranymi na dół) po drugiej stronie otwartą rynnę na węże (obie wyłożone matami z PVC) wykonane ze stali nierdzewnej w wersji nielakierowanej
  13. Na bokach zamontowane zamykane szafki na sprzęt, w tym skrzynka na dysze z tyłu pojazdu oraz jedna szafka ze zbiornikiem oraz kranem z wodą przeznaczoną do mycia rąk
  14. Dodatkowa zamykana szafka
  15. Skrzynka panelu sterowniczego ze stali nierdzewnej
  16. Zabudowa wyposażona w kamerę cofania zamontowaną z tyłu samochodu, umożliwiającą ustawienie samochodu w pobliżu studni kanalizacyjnych,
    z ekranem wyświetlającym obraz w czasie rzeczywistym na monitorze
    o przekątnej min 7” zamontowanym w kabinie kierowcy
  17. Zestaw głowic (dysz) z wkładkami ceramicznymi dla odzysku wody do czyszczenia sieci kanalizacyjnych dla rurociągów o średnicy od 150-300 mm oraz od 400-800 mm
  18. Pistolet wysokociśnieniowy – 1 szt.
  19. System umożliwiający pracę samochodu z wyłączonym systemem odzysku wody, jako tzw. klasyczny samochód ssąco-płuczący
  20. Z tyłu zabudowy umieszczony dźwignik hydrauliczny lub elektrohydrauliczny wyposażony w uchwyt do podnoszenia pokryw studni kanalizacyjnych
  21. Aluminiowa drabina i imadło
  22. Kolor zabudowy pomarańczowy
  23. Żółto - czerwone oznaczenia ostrzegawcze zgodne z normą ECE 70 w tylnej części pojazdu
  24. Zabudowa oznaczona znakiem CE.

 

  1. Do niniejszego regulaminu Sprzedawca dołącza zdjęcia  używanego  pojazdu specjalistycznego marki Müller Man – TGS 26.360 6x6 BL z zabudową Müller Umwelttechnik  nr 11144100 będącego przedmiotem przetargu.
  2. Sprzedawca dokonał wyceny sprzedawanego używanego pojazdu specjalistycznego marki Müller Man – TGS 26.360 6x6 BL z zabudową Müller Umwelttechnik  nr 11144100 i określił cenę wywoławczą w przetargu pisemnym na kwotę 360.000,00 zł brutto.

§5

  1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, złożenie oferty oraz wniesienie wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej przedmiotu sprzedaży (tj. 36.000,00 zł) przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wadium wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Santander Polska S.A. o nr 38 1910 1048 2217 0107 7612 0001 z dopiskiem w tytule jakiego środka trwałego to dotyczy.
  3. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, Sprzedawca zwróci w pełnej wysokości bez oprocentowania maksymalnie 2 dni robocze po dokonaniu wyboru oferty na podany w ofercie numer konta.
  4.  Wadium złożone przez nabywcę zalicza się na poczet ceny zakupu.
  5. Wadium przepada na rzecz Sprzedawcy, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta, uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.

§6

  1. Pojazd specjalistyczny marki Müller Man – TGS 26.360 6x6 BL z zabudową Müller Umwelttechnik  nr 11144100 można oglądać w dni robocze, w siedzibie Sprzedawcy tj. Oczyszczalnia Ścieków przy ul. Łącznej 1 AA w Gryfinie, po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedającym.
  2. Osobami upoważnionymi do kontaktu są:
  1. w sprawach technicznych:

Dariusz Jastrzębski

tel. 91 402 39 80, kom. 695-310-806

  1. w sprawach formalnych:

Ewelina Sznigir 

tel. 91 402 39 40

§7

  1. Oferta pisemna złożona w toku przetargu (na załączonym formularzu ofertowym) powinna zawierać:
  1. imię, nazwisko i adres lub nazwę (firmę) i siedzibę oferenta; telefon kontaktowy, adres e-mail;
  2. oferowaną cenę i warunki jej zapłaty;
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu przetargu lub że ponosi odpowiedzialność za skutki wynikające z rezygnacji z oględzin;
  4. oświadczenie o akceptacji regulaminu przetargu;
  5. datę złożenia oferty i podpis oferenta;
  6. numer konta bankowego, na które należy dokonać zwrotu wadium w przypadku konieczności jego zwrotu.
  7. zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszej transakcji zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych  
  8. w przypadku ustanowienia pełnomocnika, wymagane jest pełnomocnictwo.
  1. Sprzedawca zaleca przygotowanie oferty na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu. - formularz ofertowy
  2. Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
  3. Złożona oferta nie podlega wyjaśnieniom ani nie może być przedmiotem negocjacji między stronami.

§8

  1. Ofertę należy dostarczyć w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie opisanej „Przetarg pisemny na sprzedaż  Pojazdu specjalistycznego marki Müller Man – TGS 26.360 6x6 BL z zabudową Müller Umwelttechnik  nr 11144100” do sekretariatu Sprzedawcy (budynek A) osobiście lub za pośrednictwem dowolnej firmy świadczącej usługi pocztowe lub kurierskie na adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o w Gryfinie z siedzibą przy ulicy Szczecińskiej 5, 74-100 Gryfino, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05.06.2024r do godziny 15.00              
  2. Wszystkie oferty otrzymane po terminie podanym w pkt. 1, zostaną zwrócone oferentom, bez ich otwierania, bez względu na powód opóźnienia.

§9

  1. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 06.06.2024r. o godzinie 10.00 w siedzibie Sprzedawcy.
  2. Otwarcie ofert jest jawne.
  3. Komisja Likwidacyjna odrzuca ofertę, jeżeli:
  1. została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub przez oferenta, który nie wniósł wadium;
  2. nie zawiera niezbędnych danych, o których mowa w § 7 ust. 1 lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inną wątpliwość.
  1. O odrzuceniu oferty Komisja Likwidacyjna zawiadamia oferenta.
  2. Termin związania ofertą określa się na 30 dni od dnia otwarcia ofert.

§10

  1. Sprzedawca wybierze ofertę z najwyższą zaproponowaną ceną spośród złożonych ofert.
  2. W przypadku rozbieżności pomiędzy zaoferowaną ceną wpisaną liczbowo a ceną wpisaną słownie, sprzedawca bierze pod uwagę cenę wyższą.
  3. Dwóch oferentów, którzy złożyli oferty z najwyższymi cenami zostanie zaproszonych do udziału w licytacji ustnej.
  4. Zasady licytacji ustnej :
  1. licytacja ustna odbywa się w terminie ustalonym ze Sprzedawcą w siedzibie Spółki tj. przy ul. Szczecińskiej 5 w Gryfinie,
  2. licytację przeprowadza Komisja Likwidacyjna Sprzedawcy,
  3. po otwarciu licytacji prowadzący podaje do wiadomości przedmiot licytacji, jego cenę  Wywoławczą, termin uiszczenia ceny nabycia, zmiany w stanie faktycznym i prawnym przedmiotu licytacji, które zaszły po ogłoszeniu licytacji,
  4. ceną wywoławczą licytacji ustnej jest niższa z zaoferowanych dwóch najwyższych ofert złożonych w przetargu,
  5. licytacja rozpoczyna się od podania ceny wywoławczej środka trwałego przeznaczonego do  sprzedaży,
  6. stawienie się jednego licytanta wystarczy do odbycia licytacji, pod warunkiem, że zgłosi on minimum jedno postąpienie ponad cenę wywoławczą,
  7. licytacja odbywa się poprzez podniesienie ręki i wskazanie sumy za, którą uczestnik  chce nabyć jej przedmiot,
  8. postąpienie wynosi 1% ceny wywoławczej środka przeznaczonego do sprzedaży (dopuszcza się zaokrąglanie w górę do pełnych dziesiątek złotych),
  9. zaoferowana cena przestaje wiązać uczestnika licytacji, jeżeli inny uczestnik zaoferował cenę  wyższą,
  10. po ustaniu postąpień prowadzący licytację, uprzedzając obecnych, po trzecim ogłoszeniu zamyka licytację i udziela przybicia licytantowi, który zaoferował najwyższą cenę.
  1. W przypadku gdy, podczas licytacji ustnej nie zostanie osiągnięta cena wyższa od zaoferowanej w przetargu pisemnym, Sprzedawca ma prawo do odwołania licytacji.

§11

  1. Informacje o wyniku zostaną zamieszczone na stronie internetowej sprzedawcy www.bip.pukgryfino.pl
  2. Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zaproszony do podpisania umowy. Termin oraz miejsce podpisania umowy określi Sprzedawca w zawiadomieniu.
  3. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia (pomniejszoną o wartość wpłaconego wadium) w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia podpisania umowy na konto bankowe Sprzedawcy.
  4. Wydanie przedmiotu sprzedaży nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia przez nabywcę.
  5. Nabywca, który nie uiści ceny nabycia w terminie określonym w pkt. 3, zostaje przez Sprzedawcę wykluczony z przetargu (traci prawa nabywcy, a tym samym prawo nabycia przedmiotu sprzedaży) oraz traci złożone wadium.
  6. W przypadku uchylenia się nabywcy od podpisania umowy, Komisja Likwidacyjna zaprasza do podpisania umowy oferenta, który zaproponował kolejną najwyższą cenę.

§12

  1. Komisja Likwidacyjna z przebiegu postępowania sporządza protokół, który powinien zawierać:
  1. określenie miejsca i czasu przetargu pisemnego,
  2. imiona i nazwiska osób (wchodzących w skład Komisji Likwidacyjnej),
  3. wysokość ceny wywoławczej w przetargu,
  4. zestawienie ofert, które wpłynęły w przetargu pisemnym,
  5. ceny zaoferowane za przedmiot sprzedaży,
  6. podmioty zaproszone do licytacji ustnej oraz miejsce i czas licytacji ustnej,
  7. imię, nazwisko (firmę) i miejsce zamieszkania (siedzibę) nabywcy,
  8. wysokość ceny nabycia i oznaczenie kwoty, jaką nabywca uiścił na poczet ceny,
  9. wnioski i oświadczenia członków Komisji Likwidacyjnej,
  10. wzmiankę o odczytaniu protokołu,
  1. Protokół podpisują członkowie Komisji Likwidacyjnej, po czym zatwierdzają go Członkowie Zarządu Sprzedawcy.

§13

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania przetargu lub licytacji ustnej w każdym czasie bez podania przyczyny.

 

   

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Katarzyna Kapczyńska 22-05-2024 09:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ewelina Sznigir 22-05-2024
Ostatnia aktualizacja: Ewelina Sznigir 06-06-2024 15:02