OGŁOSZENIE O PRZETARGU PISEMNYM NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH POJAZDÓW I INNYCH ŚRODKÓW TRWAŁYCH
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o., 74-100 Gryfino, ul. Szczecińska 5,
zarejestrowane w Sądzie Rejonowym Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000133946, wysokość kapitału zakładowego 15.767.500,00 zł,
NIP 858-000-74-76, REGON 811195875
OGŁASZA PRZETARG PISEMNY NA SPRZEDAŻ UŻYWANYCH POJAZDÓW i SPRZĘTU
Typ pojazdu |
Nr rejestracyjny/ rok produkcji |
netto brutto |
|
Wózek na kółkach plastikowy żółty |
2010 |
3 000,00 zł |
3 690,00 zł |
Wózek na kółkach plastikowy żółty |
2010 |
3 000,00 zł |
3 690,00 zł |
Ssawa do liści Billy Goat
|
2010r. |
1 000,00 zł |
1 230,00 zł |
Ssawa Bear Cat
|
2011r. |
1 000,00 zł |
1 230,00 zł |
Rozrzutnik Piast
|
2013r. |
3 000,00 zł |
3 690, 00 zł |
Renault MIDLUM |
ZGR 32 LG 2001r. |
30 000,00 zł |
36 900,00 zł |
Zamiatarka typ R Mille D |
1999r. |
7 000,00 zł |
8 610,00 zł |
Beczka asenizacyjna 3,5 m3
|
2002r. |
3 000,00 zł |
3 690,00 zł |
Pojazdy i sprzęt można oglądać na terenie bazy transportu PUK sp. z o.o. przy ul. Targowej 9 w Gryfinie, w dni robocze w godz. 8:00 do 14:00.
Osobą uprawnioną do udzielania informacji jest Pan Piotr Lisiecki nr telefonu 91 416 30 51 wew. 174
REGULAMIN PRZETARGU PISEMNEGO
- Przetarg ma charakter publiczny.
- Przetarg prowadzi Komisja Likwidacyjna powołana przez Zarząd Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gryfinie. Dla ważności prac komisji wymagana jest obecność przynajmniej trzech członków.
- W licytacji nie mogą brać udziału:
- osoby wchodzące w skład Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
- małżonek, dzieci, rodzice i rodzeństwo osób, o których mowa w pkt. powyżej.
- Do obowiązków komisji należy m.in. zamieszczenie ogłoszenia o przetargu zebranie ofert, wybór oferty oraz sporządzenie protokołu z przebiegu przetargu zawierającego:
- oznaczenie miejsca i czasu przetargu,
- imiona i nazwiska członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
- wyspecyfikowanie środków trwałych przeznaczonych do sprzedaży,
- wysokość ceny wywoławczej,
- wysokość ceny nabycia,
- imię i nazwisko nabywcy,
- wnioski i oświadczenia członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej,
- podpisy członków Zakładowej Komisji Likwidacyjnej
- Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą niż wywoławcza.
- Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w przetargu:
- Oferty należy składać w języku polskim w formie pisemnej
- Oferta musi zawierać :
- imię i nazwisko, PESEL, adres uczestnika przetargu, gdy jest osobą fizyczną,
- nazwę (firmę) osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, numer NIP, REGON i informację o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo numer NIP, REGON i KRS, ze wskazaniem Sądu i Wydziału, w którym podmiot jest zarejestrowany,
- numer telefonu,
- datę sporządzenia oferty,
- oferowaną cenę brutto i sposób jej zapłaty,
- oświadczenie, że uczestnik przetargu zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji niniejszej transakcji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r.poz. 922 z późn. zm.; Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),
- Przystąpienie do przetargu oznacza, że uczestnik przetargu akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu, projektu umowy, zapoznał się ze stanem technicznym sprzedawanych pojazdów, a w przypadku pojazdów, na które złożył ofertę, że nie będzie rościł żadnych pretensji do sprzedawcy związanych ze stanem technicznym zakupionego sprzętu.
- Złożona oferta nie podlega wyjaśnieniom ani nie może być przedmiotem negocjacji miedzy stronami.
- Przetarg może się odbyć chociażby wpłynęła tylko jedna oferta spełniająca warunki określone w ogłoszeniu o przetargu.
- Wybór najkorzystniejszej oferty
- Komisja na posiedzeniu niejawnym wybiera ofertę najkorzystniejszą lub stwierdza, że nie wybrano żadnej ze złożonych ofert.
- Komisja przetargowa wybierze ofertę z najwyższą ceną zaoferowaną za poszczególne pojazdy. Cena sprzedaży nie może być niższa od ceny wywoławczej.
- W razie złożenia równorzędnych ofert na ten sam pojazd, komisja przetargowa organizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli te oferty.
- Komisja przetargowa zawiadamia oferentów, o których mowa w ppkt. 3 o terminie dodatkowego przetargu ustnego oraz umożliwia im zapoznanie się z treścią równorzędnych ofert.
- O wynikach przetargu komisja zawiadamia wszystkich uczestników przetargu na piśmie (fax, email) w terminie 3 dni od jego zakończenia.
- Jeżeli żaden z uczestników przetargu nie złożył oferty odpowiadającej co najmniej cenie wywoławczej przetarg uważa się za zakończony wynikiem negatywnym.
- Komisja przetargowa zawiadamia osobę, która wygrała przetarg o miejscu i terminie zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że zawarcie pisemnej umowy sprzedaży nastąpi w terminie nie dłuższym niż 7 dni od rozstrzygnięcia przetargu i jego zakończenia, oraz o skutkach uchylenia się od jej zawarcia, o których mowa w pkt 9 ppkt 7.
- Termin, miejsce i tryb składania oferty oraz okres związania ofertą:
- Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem (załącznik nr 1) i złożyć w jednej z form:
- pocztą lub osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5 sekretariat, lub
- faksem na numer 91 416 30 51 wew. 116, lub 91 416 20 51, lub
- e-mailem na adres: sekretariat@pukgryfino.pl
do dnia 14 grudnia 2018r. do godz. 11:00
Na kopercie / faksie / w e-mailu należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Wykonawcy wraz z tytułem: „Oferta przetargowa na zakup pojazdu”.
- Termin związania ofertą organizator przetargu określa na 30 dni.
- Komisja przetargowa bez podania przyczyny może odwołać ogłoszony przetarg przed terminem składania ofert oraz unieważnić przetarg po terminie ich składania.
- Realizacja transakcji.
- Data podpisania umowy sprzedaży, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu zostanie wyznaczona niezwłocznie po pozytywnym zakończeniu przetargu.
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy.
- Po wpłaceniu w kasie Spółki lub na rachunek bankowy Santander Bank Polska S.A 38 1910 1048 2217 0107 7612 0001 całej ceny nabycia, sprzedający wystawi fakturę VAT, która będzie dowodem zakupu.
- Wydanie środka trwałego nabywcy następuję niezwłocznie po wpłaceniu pełnej ceny nabycia, na podstawie protokołu przekazania.
- Sprzedający nie udziela gwarancji na stan środka trwałego objętego przetargiem ani nie odpowiada za wady ukryte.
- Wszystkie koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości Kupujący.
- Jeżeli uczestnik, który wygrał przetarg uchyla się od zawarcia umowy, bez uzasadnionej przyczyny we wskazanym przez zbywcę terminie, organizator przetargu może od zawarcia umowy odstąpić. W takim przypadku organizator przetargu ma prawo wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
W załączeniu:
- formularz ofertowy
- wzór umowy sprzedaży
- zdjęcia
Załączniki do pobrania
Pobierz |
---|
Pobierz spakowane pliki |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Katarzyna Kapczyńska | 04-12-2018 14:25 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Katarzyna Kapczyńska | 04-12-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Katarzyna Kapczyńska | 04-12-2018 14:25 |