Jak załatwić sprawę
I. W siedzibie Spółki - Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00 | ||||||||
II. Pod numerami telefonów | ||||||||
Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży: |
91 416 30 51 wew. 165, 167,171, 157 |
|||||||
Oczyszczalnia Ścieków: | 91 416 30 51 wew. 180, 181 | |||||||
Składowisko Odpadów: | 91 416 32 06 lub 91 416 30 51 wew. 183, | |||||||
Biuro pogrzebowe: | 91 416 30 47 lub 91 416 30 51 wew. 177, kom. 600 804 716 | |||||||
Administracja cmentarza: | 91 416 30 49 lub 91 416 30 51 wew. 179 | |||||||
Ujęcie wody | 91 416 21 95 | |||||||
dyżury całodobowe (zgłaszanie awarii) - Pogotowie wodno-kanalizacyjne: 994 |
SPOSOBY ZAŁATWIANIA SPRAW:
- USŁUGI DOT. WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Gryfinie świadczy usługi wywozu nieczystości stałych na podstawie umów zawieranych z osobami fizycznymi (indywidualni zleceniodawcy) i osobami prawnymi (podmioty gospodarcze) działającymi na terenie gminy Gryfino i gminy Banie.
Wymagane dokumenty:
Osoby fizyczne:
- dowód osobisty
Osoby prawne:
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej lub odpis z KRS
- decyzja w sprawie nadania Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP)
- zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON
Kontakt: osobisty w siedzibie przedsiębiorstwa - pokój nr 12
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 416 30 51 wew. 167, 157, 171
w godzinach od 700-1500.
Szczegółowe informacje na temat :
- utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości,
- usuwania śniegu, lodu, błota z chodników i jezdni ulicznych oraz likwidacji ich śliskości,
- wywozu i utylizacji stałych odpadów komunalnych,
- wywozu i utylizacji nieczystości płynnych,
- wywozu odpadów komunalnych wielkogabarytowych,
- wywozu odpadów z działalności gospodarczej,
- utrzymanie terenów zielonych i zadrzewień oraz wycinanie drzew i krzewów,
- usług pogrzebowych i utrzymania cmentarzy komunalnych.
zawarte są w załączonym
oraz REGULAMINIE PORZĄDKOWYM CMENTARZA KOMUNALNEGO W GRYFINIE
2. USŁUGI WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNE
Dostarczanie wody lub odprowadzanie ścieków odbywa się na podstawie umowy o zaopatrzeniu w wodę lub odprowadzanie ścieków zawieranej między Usługodawcą a Usługobiorcą.
Szczegółowe informacje na temat sposobu załatwiania spraw dot. usług wodociągowo-kanalizacyjnych w zakresie:
- zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz
- zbiorowego odprowadzania ścieków
zawarte są w załączonym
REGULAMINIE DOSTARCZANIA WODY I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY GRYFINO
W okresie od 04.11.2019 r. na terenie miasta i gminy Gryfino obowiązują następujące taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz dla zbiorowego odprowadzania ścieków: --> TARYFA
3.SPRZEDAŻ WĘGLA
- Rodzaj węgla w sprzedaży:
- orzech (> 25 mm)
- groszek (8–25 mm)
- Cena za 1 tonę:
- 1 900,00 zł (brutto) – sprzedaż luzem (min. 1000 kg)
- 1 990,00 zł (brutto) – sprzedaż w workach (25/500/1000 kg)
- Transport do klienta
- w przypadku zakupu co najmniej 1 tony surowca (poniżej 1 tony transport własny)
- na terenie gminy Gryfino możliwość transportu surowca luzem i w workach
- na terenie pozostałych gmin możliwość transportu surowca wyłącznie w workach
- Koszt transportu (za kurs):
- 100,00 zł (brutto) – na terenie gminy Gryfino
- 210,00 zł (brutto) – na terenie pozostałych gmin
- Forma płatności
- gotówka
- karta płatnicza
w Kasie PUK Sp. z o.o. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5 (Budynek „B”)
- Przyjmowanie Zaświadczeń o zakupie preferencyjnym węgla w PUK Sp. z o.o. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5 (Budynek „B”).
- Godziny obsługi klienta (przyjmowanie zaświadczeń oraz płatności):
od 8:00 do 13:00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - Procedura zakupu:
- zakup węgla możliwy jest na podstawie Zaświadczenia o zakupie preferencyjnym węgla
- wraz z Zaświadczeniem należy dostarczyć wypełniony formularz Zapotrzebowanie (odpowiedni druk: dla gminy Gryfino lub gmin sąsiednich)
- po dostarczeniu ww. dokumentów należy dokonać płatności w Kasie PUK
- po zrealizowanej płatności za zakup należy udać się na skład węgla na Bazie Transportu PUK Sp. z o.o. przy ul. Targowej 9 w Gryfinie celem uzgodnienia terminu dostawy/odbioru surowca
- Dodatkowe informacje można uzyskać:
- osobiście w siedzibie PUK Sp. z o.o. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5
- telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta PUK, tel. 91 416 30 51 wew. 154, 167, 165, 171
- na stronie internetowej www.pukgryfino.pl
- Niezbędne druki do pobrania osobiście w siedzibie PUK Sp. z o.o. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5 lub ze strony www.pukgryfino.pl
- Sprzedawany węgiel dystrybuowany jest przez PGE Paliwa, posiada odpowiednie certyfikaty, a jego jakość jest weryfikowana zarówno w kraju pochodzenia, jak i przy odbiorze w kraju.
Do pobrania:
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Magdalena Osińska | 21-08-2006 08:48 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Katarzyna Kapczyńska | 01-01-2007 |
Ostatnia aktualizacja: | Magdalena Osińska | 21-08-2006 08:52 |