Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Gryfino

Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie - nr sprawy 6/PN/2019

TERMIN SKŁADANIA OFERT: DO DNIA 16.12.2019 R. DO GODZ. 11:00!

 

Ogłoszenie nr 633462-N-2019 z dnia 2019-12-06 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie: Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie, krajowy numer identyfikacyjny 81119587500000, ul. Szczecińska  5 , 74-100  Gryfino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 163 051, , e-mail sekretariat@pukgryfino.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pukgryfino.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.pukgryfino.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.pukgryfino.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
Adres:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie, ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
Numer referencyjny: 6/PN/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I: CPV: 34110000-1 – samochody osobowe. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo-osobowego typu VAN dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie. Wymagania ogólne dotyczące pojazdów: ? samochód towarowo-osobowy ? wyposażone w podwozie z kabiną osobową (2 miejsca siedzące – kierowca oraz pasażer lub 3 miejsca siedzące) ? nadwozie samonośne ? rok produkcji: nie starszy niż 2019 r. ? fabrycznie nowy ? okres gwarancji: minimum 12 miesięcy ? wyposażone w kierownicę znajdującą się po lewej stronie Wymagania dotyczące silnika w pojazdach: ? silnik benzynowy /diesel ? spełniający normy czystości spalin minimum Euro 6 ? moc silnika: minimum 90 KM Wymagania dotyczące przestrzeni ładunkowej w pojazdach: ? dopuszczalna masa całkowita: do 3,5 t ? wysokość tylnego otworu przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1100 mm ? szerokość tylnego otworu przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1050 mm ? długość przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1750 mm ? przestrzeń ładunkowa zabudowana typu VAN, bez szyb ? drzwi przestrzeni ładunkowej z tyłu otwierane na boki oraz boczne z prawej strony przesuwane, bez szyb ? konstrukcja przestrzeni ładunkowej malowana ? podłoga wyłożona dywanikiem gumowym ? ścianka działowa szczelna ? drzwi przedziału osobowego otwierane standardowo na boki ? uchwyty do mocowania ładunku Wymagania dotyczące układu jezdnego: ? układ kierowniczy ze wspomaganiem ? układ hamulcowy hydrauliczny dwuobwodowy ze wspomaganiem, wyposażony w ABS oraz ESP ? skrzynia biegów: manualna lub automatyczna ? koło zapasowe ? sygnalizator dźwiękowy cofania ? czujnik cofania Wymagania dotyczące wyposażenia dodatkowego pojazdów: ? immobilizer ? co najmniej jedna gaśnica proszkowa ABC ? odblaskowy trójkąt ostrzegawczy ? podnośnik ręczny ? komplet podstawowych kluczy, w tym klucz do kół ? radio z głośnikami ? system bluetooth do komunikacji bezprzewodowej kompatybilny z telefonami komórkowymi ? żółte światła ostrzegawcze zamontowane na stałe (góra pojazdu) typu LED włączane z kabiny kierowcy (przód - belka, tył - światło pojedyncze) ? klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy ? gniazdo 12V ? bezwładnościowe trójpunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów ? tapicerka łatwo zmywalna lub pokrowce samochodowe 2) Oferowany pojazd samochodowy musi posiadać wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania. 3) Oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.). 4) Wykonawca zapewni przez cały okres gwarancji lokalizację Autoryzowanej Stacji Obsługi oferowanego pojazdu w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego, na terenie Polski. 5) Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany pojazd normy czystości spalin na poziomie minimum EURO 6, kartę gwarancyjną oraz aktualne świadectwo homologacji. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na bazę transportu Zamawiającego, przy ul. Targowej 9 w Gryfinie, w dniu roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 7) Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia na bazę transportu Zamawiającego przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu. 8) Podana w ofercie przez Wykonawcę cena brutto powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym m.in.: koszt przedmiotu zamówienia, koszt dostawy i rozładunku na bazie transportu Zamawiającego w Gryfinie przy ul. Targowej 9, koszt serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych, koszt przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu). Przez koszt serwisu gwarancyjnego należy rozumieć – wszelkie naprawy objęte gwarancją w czasie trwania gwarancji. Przez koszt przeglądów gwarancyjnych należy rozumieć – zaplanowane, wymagane przez producenta czynności objęte przeglądem okresowym wraz z materiałami, w okresie trwania gwarancji. W celu umożliwienia Wykonawcom dokonania wyceny serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych Zamawiający podaje informację na temat rocznego przebiegu samochodu: do 25 000 km. Część II: CPV: 34115000-6 – inne samochody pasażerskie. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo – dostawczego typu FURGON dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie. Wymagania ogólne dotyczące pojazdu: ? samochód osobowo – dostawczy ? wyposażone w podwozie z kabiną osobową (minimum 5 osobowa) ? rok produkcji: nie starszy niż 2017 r. ? fabrycznie nowy ? okres gwarancji: minimum 12 miesięcy ? wyposażony w kierownicę znajdującą się po lewej stronie Wymagania dotyczące silnika w pojeździe: ? silnik benzynowy / diesel / hybrydowy ? spełniający normy czystości spalin minimum Euro 6 ? moc silnika: minimum 120 KM Wymagania dotyczące przestrzeni ładunkowej w pojeździe: ? dopuszczalna masa całkowita: do 3,5 t ? przestrzeń ładunkowa zabudowana, bez szyb ? długość przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1700 mm ? wysokość przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1350 mm ? wysokość podłogi od podłoża: do 700 mm ? uchwyty do mocowania ładunku ? szczelna ścianka działowa oddzielająca część ładunkową od osobowej ? drzwi przedziału osobowego otwierane standardowo na boki pojazdu (pierwszy rząd siedzeń) ? drzwi przestrzeni ładunkowej z tyłu otwierane na boki oraz boczne z prawej strony przesuwane (drugi rząd siedzeń) Wymagania dotyczące układu jezdnego: ? układ kierowniczy ze wspomaganiem ? układ hamulcowy hydrauliczny, minimum dwuobwodowy ze wspomaganiem, wyposażony w ABS oraz ESP ? skrzynia biegów: manualna lub automatyczna ? koło zapasowe ? sygnalizator dźwiękowy cofania ? czujnik cofania Wymagania dotyczące wyposażenia dodatkowego pojazdów: ? immobilizer ? co najmniej jedna gaśnica proszkowa ABC ? odblaskowy trójkąt ostrzegawczy ? podnośnik ręczny ? komplet podstawowych kluczy, w tym klucz do kół ? radio z głośnikami ? zintegrowany z radiem system bluetooth do komunikacji bezprzewodowej kompatybilny z telefonami komórkowymi ? żółte światła ostrzegawcze zamontowane na stałe (góra pojazdu) typu LED włączane z kabiny kierowcy (przód - belka, tył - światło pojedyncze) ? klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy ? gniazdo 12V ? bezwładnościowe trójpunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów ? tapicerka łatwo zmywalna lub pokrowce samochodowe ? hak holowniczy przeznaczony do samochodów towarowo – osobowych (hak holowniczy musi posiadać aktualne polskie świadectwo homologacji) 2) Oferowany pojazd samochodowy musi posiadać wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania oraz tabliczkę znamionową haka holowniczego. 3) Oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.). 4) Wykonawca zapewni przez cały okres gwarancji lokalizację Autoryzowanej Stacji Obsługi oferowanych pojazdów w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego, na terenie Polski. 5) Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany pojazd normy czystości spalin na poziomie minimum EURO 6, kartę gwarancyjną oraz aktualne świadectwo homologacji. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na bazę transportu Zamawiającego, przy ul. Targowej 9 w Gryfinie, w dniu roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 7) Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia na bazę transportu Zamawiającego przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu. 8) Podana w ofercie przez Wykonawcę cena brutto powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym m.in.: koszt przedmiotu zamówienia, koszt dostawy i rozładunku na bazie transportu Zamawiającego w Gryfinie przy ul. Targowej 9, koszt serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych, koszt przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu). Przez koszt serwisu gwarancyjnego należy rozumieć – wszelkie naprawy objęte gwarancją w czasie trwania gwarancji. Przez koszt przeglądów gwarancyjnych należy rozumieć – zaplanowane, wymagane przez producenta czynności objęte przeglądem okresowym wraz z materiałami, w okresie trwania gwarancji. W celu umożliwienia Wykonawcom dokonania wyceny serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych Zamawiający podaje informację na temat rocznego przebiegu samochodów: do 25 000 km.

II.5) Główny kod CPV: 34110000-1
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV
34115000-6



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: maksymalnie w ciągu 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokument potwierdzający dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłaty tych należności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. c) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1a lub z załącznikiem nr 1b do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu). Ww. formularz ofertowy należy złożyć w oryginale. b) pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania „za zgodność z oryginałem” dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym lub w przypadku składania oferty wspólnej). Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin realizacji zamówienia 15,00
zużycie energii 2,00
emisja dwutlenku węgla 2,00
emisja zanieczyszczeń 1,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr: 1 Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo-osobowego typu VAN dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CPV: 34110000-1 – samochody osobowe. 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu towarowo-osobowego typu VAN dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie. Wymagania ogólne dotyczące pojazdów: ? samochód towarowo-osobowy ? wyposażone w podwozie z kabiną osobową (2 miejsca siedzące – kierowca oraz pasażer lub 3 miejsca siedzące) ? nadwozie samonośne ? rok produkcji: nie starszy niż 2019 r. ? fabrycznie nowy ? okres gwarancji: minimum 12 miesięcy ? wyposażone w kierownicę znajdującą się po lewej stronie Wymagania dotyczące silnika w pojazdach: ? silnik benzynowy /diesel ? spełniający normy czystości spalin minimum Euro 6 ? moc silnika: minimum 90 KM Wymagania dotyczące przestrzeni ładunkowej w pojazdach: ? dopuszczalna masa całkowita: do 3,5 t ? wysokość tylnego otworu przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1100 mm ? szerokość tylnego otworu przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1050 mm ? długość przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1750 mm ? przestrzeń ładunkowa zabudowana typu VAN, bez szyb ? drzwi przestrzeni ładunkowej z tyłu otwierane na boki oraz boczne z prawej strony przesuwane, bez szyb ? konstrukcja przestrzeni ładunkowej malowana ? podłoga wyłożona dywanikiem gumowym ? ścianka działowa szczelna ? drzwi przedziału osobowego otwierane standardowo na boki ? uchwyty do mocowania ładunku Wymagania dotyczące układu jezdnego: ? układ kierowniczy ze wspomaganiem ? układ hamulcowy hydrauliczny dwuobwodowy ze wspomaganiem, wyposażony w ABS oraz ESP ? skrzynia biegów: manualna lub automatyczna ? koło zapasowe ? sygnalizator dźwiękowy cofania ? czujnik cofania Wymagania dotyczące wyposażenia dodatkowego pojazdów: ? immobilizer ? co najmniej jedna gaśnica proszkowa ABC ? odblaskowy trójkąt ostrzegawczy ? podnośnik ręczny ? komplet podstawowych kluczy, w tym klucz do kół ? radio z głośnikami ? system bluetooth do komunikacji bezprzewodowej kompatybilny z telefonami komórkowymi ? żółte światła ostrzegawcze zamontowane na stałe (góra pojazdu) typu LED włączane z kabiny kierowcy (przód - belka, tył - światło pojedyncze) ? klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy ? gniazdo 12V ? bezwładnościowe trójpunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów ? tapicerka łatwo zmywalna lub pokrowce samochodowe 2) Oferowany pojazd samochodowy musi posiadać wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania. 3) Oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.). 4) Wykonawca zapewni przez cały okres gwarancji lokalizację Autoryzowanej Stacji Obsługi oferowanego pojazdu w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego, na terenie Polski. 5) Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany pojazd normy czystości spalin na poziomie minimum EURO 6, kartę gwarancyjną oraz aktualne świadectwo homologacji. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na bazę transportu Zamawiającego, przy ul. Targowej 9 w Gryfinie, w dniu roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 7) Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia na bazę transportu Zamawiającego przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu. 8) Podana w ofercie przez Wykonawcę cena brutto powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym m.in.: koszt przedmiotu zamówienia, koszt dostawy i rozładunku na bazie transportu Zamawiającego w Gryfinie przy ul. Targowej 9, koszt serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych, koszt przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu). Przez koszt serwisu gwarancyjnego należy rozumieć – wszelkie naprawy objęte gwarancją w czasie trwania gwarancji. Przez koszt przeglądów gwarancyjnych należy rozumieć – zaplanowane, wymagane przez producenta czynności objęte przeglądem okresowym wraz z materiałami, w okresie trwania gwarancji. W celu umożliwienia Wykonawcom dokonania wyceny serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych Zamawiający podaje informację na temat rocznego przebiegu samochodu: do 25 000 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin realizacji zamówienia 15,00
zużycie energii 2,00
emisja dwutlenku węgla 2,00
emisja zanieczyszczeń 1,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: maksymalnie w ciągu 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
 

Część nr: 2 Nazwa: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-dostawczego typu FURGON dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo – dostawczego typu FURGON dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie. Wymagania ogólne dotyczące pojazdu: ? samochód osobowo – dostawczy ? wyposażone w podwozie z kabiną osobową (minimum 5 osobowa) ? rok produkcji: nie starszy niż 2017 r. ? fabrycznie nowy ? okres gwarancji: minimum 12 miesięcy ? wyposażony w kierownicę znajdującą się po lewej stronie Wymagania dotyczące silnika w pojeździe: ? silnik benzynowy / diesel / hybrydowy ? spełniający normy czystości spalin minimum Euro 6 ? moc silnika: minimum 120 KM Wymagania dotyczące przestrzeni ładunkowej w pojeździe: ? dopuszczalna masa całkowita: do 3,5 t ? przestrzeń ładunkowa zabudowana, bez szyb ? długość przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1700 mm ? wysokość przestrzeni ładunkowej: nie mniejsza niż 1350 mm ? wysokość podłogi od podłoża: do 700 mm ? uchwyty do mocowania ładunku ? szczelna ścianka działowa oddzielająca część ładunkową od osobowej ? drzwi przedziału osobowego otwierane standardowo na boki pojazdu (pierwszy rząd siedzeń) ? drzwi przestrzeni ładunkowej z tyłu otwierane na boki oraz boczne z prawej strony przesuwane (drugi rząd siedzeń) Wymagania dotyczące układu jezdnego: ? układ kierowniczy ze wspomaganiem ? układ hamulcowy hydrauliczny, minimum dwuobwodowy ze wspomaganiem, wyposażony w ABS oraz ESP ? skrzynia biegów: manualna lub automatyczna ? koło zapasowe ? sygnalizator dźwiękowy cofania ? czujnik cofania Wymagania dotyczące wyposażenia dodatkowego pojazdów: ? immobilizer ? co najmniej jedna gaśnica proszkowa ABC ? odblaskowy trójkąt ostrzegawczy ? podnośnik ręczny ? komplet podstawowych kluczy, w tym klucz do kół ? radio z głośnikami ? zintegrowany z radiem system bluetooth do komunikacji bezprzewodowej kompatybilny z telefonami komórkowymi ? żółte światła ostrzegawcze zamontowane na stałe (góra pojazdu) typu LED włączane z kabiny kierowcy (przód - belka, tył - światło pojedyncze) ? klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy ? gniazdo 12V ? bezwładnościowe trójpunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów ? tapicerka łatwo zmywalna lub pokrowce samochodowe ? hak holowniczy przeznaczony do samochodów towarowo – osobowych (hak holowniczy musi posiadać aktualne polskie świadectwo homologacji) 2) Oferowany pojazd samochodowy musi posiadać wszystkie aktualne dokumenty dopuszczające pojazd do użytkowania oraz tabliczkę znamionową haka holowniczego. 3) Oferowany pojazd musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze zm.). 4) Wykonawca zapewni przez cały okres gwarancji lokalizację Autoryzowanej Stacji Obsługi oferowanych pojazdów w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego, na terenie Polski. 5) Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem zamówienia przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany pojazd normy czystości spalin na poziomie minimum EURO 6, kartę gwarancyjną oraz aktualne świadectwo homologacji. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na bazę transportu Zamawiającego, przy ul. Targowej 9 w Gryfinie, w dniu roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. 7) Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia na bazę transportu Zamawiającego przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu. 8) Podana w ofercie przez Wykonawcę cena brutto powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym m.in.: koszt przedmiotu zamówienia, koszt dostawy i rozładunku na bazie transportu Zamawiającego w Gryfinie przy ul. Targowej 9, koszt serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych, koszt przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi pojazdu). Przez koszt serwisu gwarancyjnego należy rozumieć – wszelkie naprawy objęte gwarancją w czasie trwania gwarancji. Przez koszt przeglądów gwarancyjnych należy rozumieć – zaplanowane, wymagane przez producenta czynności objęte przeglądem okresowym wraz z materiałami, w okresie trwania gwarancji. W celu umożliwienia Wykonawcom dokonania wyceny serwisu gwarancyjnego oraz przeglądów gwarancyjnych Zamawiający podaje informację na temat rocznego przebiegu samochodów: do 25 000 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34115000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin realizacji zamówienia 15,00
zużycie energii 2,00
emisja dwutlenku węgla 2,00
emisja zanieczyszczeń 1,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji zamówienia: maksymalnie w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 06.12.2019.13.15.35_Ogloszenie_o_zamowieniu 2019-12-06 13:15:35 115,3KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 06.12.2019.13.15.57_SIWZ_z_za_O__cznikami.pdf Po terminie otwarcia ofert 2019-12-06 13:15:57 3,1MB 72 razy
2 06.12.2019.13.16.06_Formularz_ofertowy_dla_czesci_I_-_1a.docx Po terminie otwarcia ofert 2019-12-06 13:16:06 27,9KB 65 razy
3 06.12.2019.13.16.16_Formularz_ofertowy_dla_czesci_II_-_1b.docx Po terminie otwarcia ofert 2019-12-06 13:16:16 27,9KB 50 razy
4 06.12.2019.13.16.29_Oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_-_2.docx Po terminie otwarcia ofert 2019-12-06 13:16:29 15,2KB 49 razy
5 06.12.2019.13.16.38_Umowa_dla_czesci_I.pdf Po terminie otwarcia ofert 2019-12-06 13:16:38 307,4KB 45 razy
6 06.12.2019.13.16.49_Umowa_dla_czesci_II.pdf Po terminie otwarcia ofert 2019-12-06 13:16:49 307,3KB 45 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 11.12.2019.12.32.02_Odpowiedzi_na_pytania.pdf Po terminie otwarcia ofert 2019-12-11 12:32:02 583,5KB
Wynik postępowania
1 24.12.2019.09.54.12_Informacja_o_uniewa__nieniu_post_apowania.pdf 2019-12-24 09:54:12 644,5KB
Informacja z otwarcia ofert
1 16.12.2019.12.16.31_Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 2019-12-16 12:16:31 2,2MB
2 16.12.2019.12.17.03_Oswiadczenie_o_grupie_kapitalowej.doc 2019-12-16 12:17:03 44KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Pawłowska 06-12-2019 13:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Pawłowska 06-12-2019
Ostatnia aktualizacja: Anna Pawłowska 24-12-2019 09:54