Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Gryfino

Jak załatwić sprawę

I. W siedzibie Spółki - Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00
II. Pod numerami telefonów 

Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży:  

91 416 30 51  wew. 165, 167,171, 157 

Oczyszczalnia Ścieków:                   91 416 30 51  wew. 180, 181 
Składowisko Odpadów:                    91 416 32 06  lub 91 416 30 51  wew. 183,
Biuro pogrzebowe:                           91 416 30 47 lub 91 416 30 51  wew. 177, kom. 600 804 716 
Administracja cmentarza:                 91 416 30 49 lub 91 416 30 51  wew. 179
Ujęcie wody                                      91 416 21 95
                 
dyżury całodobowe (zgłaszanie awarii)  - Pogotowie  wodno-kanalizacyjne:  994

 

SPOSOBY ZAŁATWIANIA SPRAW:

  1. USŁUGI DOT. WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Gryfinie świadczy usługi wywozu nieczystości stałych na podstawie umów zawieranych z osobami fizycznymi (indywidualni zleceniodawcy) i osobami prawnymi (podmioty gospodarcze) działającymi na terenie gminy Gryfino i gminy Banie.

Wymagane dokumenty:

Osoby fizyczne:

  • dowód osobisty

Osoby prawne:

  • zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej lub odpis z KRS
  • decyzja w sprawie nadania Numeru Identyfikacji Podatkowej (NIP)
  • zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON

Kontakt: osobisty w siedzibie przedsiębiorstwa  -  pokój nr 12

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 416 30 51 wew. 167, 157, 171

w godzinach od 700-1500.

Szczegółowe informacje na temat :

  • utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości,
  • usuwania śniegu, lodu, błota z chodników i jezdni ulicznych oraz likwidacji ich śliskości,
  • wywozu i utylizacji stałych odpadów komunalnych,
  • wywozu i utylizacji nieczystości płynnych,
  • wywozu odpadów komunalnych wielkogabarytowych,
  • wywozu odpadów z działalności gospodarczej,
  • utrzymanie terenów zielonych i zadrzewień oraz wycinanie drzew i krzewów,
  • usług pogrzebowych i utrzymania cmentarzy komunalnych.

zawarte są w załączonym

REGULAMINIE  ŚWIADCZENIA USŁUG KOMUNALNYCH PRZEZ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE,

oraz REGULAMINIE PORZĄDKOWYM CMENTARZA KOMUNALNEGO W GRYFINIE

 

2. USŁUGI WODOCIĄGOWO-KANALIZACYJNE

Dostarczanie wody lub odprowadzanie ścieków odbywa się na podstawie umowy o zaopatrzeniu w wodę lub odprowadzanie ścieków zawieranej między Usługodawcą a Usługobiorcą.

Szczegółowe informacje na temat sposobu załatwiania spraw dot. usług wodociągowo-kanalizacyjnych w zakresie:

  • zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz
  • zbiorowego odprowadzania  ścieków

zawarte są w załączonym

REGULAMINIE DOSTARCZANIA WODY I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY GRYFINO

W okresie od 04.11.2019 r. na terenie miasta i gminy Gryfino obowiązują następujące taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz dla zbiorowego odprowadzania ścieków: --> TARYFA

 

3.SPRZEDAŻ WĘGLA

  1. Rodzaj węgla w sprzedaży:
    1. orzech (> 25 mm)
    2. groszek (8–25 mm)
  2. Cena za 1 tonę:
    1. 1 900,00 zł (brutto) – sprzedaż luzem (min. 1000 kg)
    2. 1 990,00 zł (brutto) – sprzedaż w workach (25/500/1000 kg)
  3. Transport do klienta
    1. w przypadku zakupu co najmniej 1 tony surowca (poniżej 1 tony transport własny)
    2. na terenie gminy Gryfino możliwość transportu surowca luzem i w workach
    3. na terenie pozostałych gmin możliwość transportu surowca wyłącznie w workach
  4. Koszt transportu (za kurs):
    1. 100,00 zł (brutto) – na terenie gminy Gryfino
    2. 210,00 zł (brutto) – na terenie pozostałych gmin
  5. Forma płatności
    1. gotówka
    2. karta płatnicza
      w Kasie PUK Sp. z o.o. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5 (Budynek „B”)
  6. Przyjmowanie Zaświadczeń o zakupie preferencyjnym węgla w PUK Sp. z o.o. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5 (Budynek „B”).
  7. Godziny obsługi klienta (przyjmowanie zaświadczeń oraz płatności):
    od 8:00 do 13:00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku)
  8. Procedura zakupu:
    1. zakup węgla możliwy jest na podstawie Zaświadczenia o zakupie preferencyjnym węgla
    2. wraz z Zaświadczeniem należy dostarczyć wypełniony formularz Zapotrzebowanie (odpowiedni druk: dla gminy Gryfino lub gmin sąsiednich)
    3. po dostarczeniu ww. dokumentów należy dokonać płatności w Kasie PUK
    4. po zrealizowanej płatności za zakup należy udać się na skład węgla na Bazie Transportu PUK Sp. z o.o. przy ul. Targowej 9 w Gryfinie celem uzgodnienia terminu dostawy/odbioru surowca
  9. Dodatkowe informacje można uzyskać:
    1. osobiście w siedzibie PUK Sp. z o.o. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5
    2. telefonicznie w Biurze Obsługi Klienta PUK, tel. 91 416 30 51 wew. 154, 167, 165, 171
    3. na stronie internetowej www.pukgryfino.pl
  10. Niezbędne druki do pobrania osobiście w siedzibie PUK Sp. z o.o. w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 5 lub ze strony www.pukgryfino.pl
  11. Sprzedawany węgiel dystrybuowany jest przez PGE Paliwa, posiada odpowiednie certyfikaty, a jego jakość jest weryfikowana zarówno w kraju pochodzenia, jak i przy odbiorze w kraju.

 

Do pobrania:

Zapotrzebowanie na zakup preferencyjny paliwa stałego dla gospodarstw domowych z terenu gminy Gryfino

Zapotrzebowanie na zakup preferencyjny paliwa stałego dla gospodarstw domowych z terenu gminy sąsiednich

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Magdalena Osińska 21-08-2006 08:48
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Katarzyna Kapczyńska 01-01-2007
Ostatnia aktualizacja: Katarzyna Kapczyńska 23-11-2022 12:34